app-kasutustingimused
Tagasi
MAXIMA RAKENDUSE KASUTUSTINGIMUSED
I. MÕISTED
- MAXIMA-rakendus / rakendus – nutitelefonis (nt mobiiltelefonis) või muus nutiseadmes kasutamiseks mõeldud rakendus (äpp), mida kasutatakse müügikohas olemasolevate MAXIMA‑kampaaniate, allahindluste või muude pakkumiste teada saamiseks, lojaalsusprogrammi AITÄH kampaaniate, allahindluste või muude pakkumiste kontrollimiseks ja saamiseks ning ostude skanneerimiseks ja/või nende eest tasumiseks müügikohtades jms.
- MAXIMA / müüja / rakenduse omanik – MAXIMA Eesti OÜ, reg. kood 10765896, juriidiline aadress Aiandi 13/2, 12918, Tallinn, Eesti, kes võimaldab klientidel rakendust kasutada (sh MAXIMA kampaaniate, allahindluste, pakkumiste paigutamise rakendusse ja ostude eest arveldamise müügikohtades) ning kellega rakenduse kasutaja sõlmib rakenduse tingimuse ja privaatsuspoliitikaha nõustumisel rakenduse kasutamise lepingu.
- Rakenduse kasutaja – vähemalt 18-aastane füüsiline isik, kes on laadinud rakenduse oma nutiseadmesse, tutvunud käesolevate MAXIMA-rakenduse kasutustingimustega, rakenduse privaatsuseeskirjadega. Kasutustingimustega nõustumisel kinnitab rakenduse kasutaja, et vastab käesolevas punktis sätestatud vanuselisele piirangule ja kasutustingimustega nõustumist loetakse lepingu sõlmimiseks. Rakenduse kasutaja võib olla või mitte olla klient. Mitteklientide ja lojaalsusprogrammis AITÄH mitteosalevate füüsiliste isikute rakenduse kasutamise funktsionaalsus on piiratud.
- Klient – ostja, kes soetab müüjalt kauba, või lojaalsusprogrammis AITÄH osaleja.
- Pooled – rakenduse kasutaja ja müüja koos nimetatuna.
- Müügikoht – mistahes MAXIMA kauplus, kus müüja müüb kaupu ja MAXIMA-rakenduse vahendusel võtab vastu makseid ostude eest.
- Tingimused – käesolevad MAXIMA-rakenduse kasutustingimused, mis kehtivad ka lepingu tingimustena.
- Lojaalsusprogramm AITÄH – müüja korraldatud püsikliendiprogrammi AITÄH osalejate lojaalsusprogramm AITÄH.
- Lojaalsusprogrammi AITÄH osaleja / osaleja – ostja, kes osaleb müüja korraldatud lojaalsusprogrammis AITÄH.
- Lojaalsusprogrammi AITÄH tingimused – müüja rakendatud lojaalsusprogrammi AITÄH tingimused, mis kehtivad kõigile lojaalsusprogrammi AITÄH osalejatele.
- Lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitika – müüja rakendatud lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitika, mis kehtib kõigile lojaalsusprogrammi AITÄH osalejatele.
- AITÄH-kaart/kaart – programmis osalejatele väljastatav ja rakendusega seotav lojaalsusprogrammi AITÄH-kaart või virtuaalne AITÄH-kaart, mis on loodud rakenduses.
- AITÄH-konto – lojaalsusprogrammi AITÄH osaleja isiklik konto, mis on seotud AITÄH-kaardiga ja loodud lojaalsusprogrammi AITÄH osalejatele veebilehel https://www.maxima.ee/aitah või rakenduses ning kaitstud osaleja (AITÄH-kaardi omaniku) kasutajanime ja parooliga. Lojaalsusprogrammi AITÄH osaleja saab kontole individuaalseid pakkumisi, samuti annab konto võimaluse hallata oma isikuandmeid ja teostada muid tegevusi veebilehe või rakenduse funktsionaalsuse kohaselt.
- Pakkumised – müüja kauba- ja teenusepakkumised, sooduspakkumised, kampaania kaubad jne, mida pakutakse rakenduse kasutajale.
- Personaalsed pakkumised – personaalsed ja profileeritud (näiteks ostuajalool või muudel omadustel põhinevad) sooduspakkumised, kampaaniad jne, mis on valitud ja kohandatud spetsiaalselt lojaalsusprogrammi AITÄH osalejale ning mida pakutakse AITÄH-kontol, müügikohtade kassades, ostukviitungitel, telefoni teel, e-postiga, suhtlusvõrgustiku kontodel ja/või muude meetoditega, mida saab kasutada, või AITÄH-kaardi või mõne muu konkreetse meetodi abil, ning lojaalsusprogrammi AITÄH osalejale edastatud asjakohane teave või materjalid.
- Isikuandmed – rakenduse kasutaja isikuandmed, mida müüja töötleb rakenduse privaatsuspoliitikas kirjeldatud viisil. Kui osaleja seob oma AITÄH-kaardi rakenduse kontoga või loob rakenduses uue virtuaalse AITÄH-kaardi, siis ka lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikas täpsustatud isikuandmed.
- MAXIMA-raha – AITÄH-kaardi kontol kogutud virtuaalsed lojaalsuspunktid, mida saab kasutada ostusumma katmiseks kuni 99% ulatuses.
- Rakenduse konto – rakenduse kasutaja rakenduses loodud individuaalne konto. Rakenduse kasutaja loob rakenduses konto, mida kaitseb rakenduse kasutaja loodud kasutajanimi ja parool. Rakenduse kasutaja saab kontole pakkumisi, talle antakse võimalus hallata oma isikuandmeid ning teostada muid tegevusi rakenduse funktsionaalsuse kohaselt.
- Rakenduse privaatsuspoliitika - MAXIMA-rakenduse privaatsuspoliitika, mis sisaldab teavet kasutaja isikuandmete ja muu info töötlemise kohta rakenduse kasutamise ajal käesolevate tingimuste kohaselt.
- Äriteated – müüjaga seotud äriteave, mis saadetakse rakenduse kasutaja nutiseadmesse, et teavitada rakenduse kasutajat läheduses asuvatest müügikohtadest, kehtivatest kampaaniatest, allahindlustest või muudest eelistest.
- Rakenduse teavitused – rakendusega seotud teave (uudised, teated jms.), mis saadetakse rakenduse kasutaja nutiseadmesse, et teavitada rakenduse kasutajat rakenduse toimimisest, käesolevate tingimuste muudatustest jne.
- Turvakood – rakenduse kasutaja loodud neljakohaline kood või rakenduse kasutaja biomeetriline turvaelement (näiteks sõrmejälg), mille rakenduse kasutaja sisestab või mida kasutab MAXIMA‑rakenduses registreerimisel või registreerimissoovi edastamisel või kui rakendus ei ole rakenduse kasutaja soovil turvakoodiga kaitstud – hetkel, kui kasutaja kinnitab/soovib kinnitada makse oma ostude eest müügikohas.
- QR-kood – müügikoha tava- või iseteeninduskassas ette näidatud ainulaadne visuaalne kood, mis tuvastab konkreetse makse ja võimaldab nutiseadme abil kuvada tava- või iseteeninduskassas ostuhinna, mida rakenduse kasutaja kohustub soetatava kauba eest maksma, ostule rakendatavaid allahindlusi ja saadud MAXIMA-raha.
II. ÜLDSÄTTED
- Rakenduse oma nutiseadmesse allalaadimise korral peab rakenduse kasutaja kinnitama tingimustega ja rakenduse privaatsuspoliitikaga tutvumist, märkides linnukese kohta „Olen tutvunud rakenduse kasutustingimustega ja rakenduse privaatsuspoliitikaga ning soovin sõlmida rakenduse kasutamise lepingu”. Seejärel muutuvad tingimused rakenduse kasutajale ja müüjale siduvaks juriidiliseks dokumendiks – lepinguks, milles on sätestatud poolte õigused ja kohustused, ostude tegemise ja nende eest tasumise tingimused, poolte vastutuse ja muud ostu-müügi tingimused rakenduse kasutamise korral. Rakenduse kasutajal, kes ei ole tingimusi ja rakenduse privaatsuspoliitikat lugenud ega kinnitanud, ei ole õigust kasutada MAXIMA-rakendust.
- Tingimused, mille rakenduse kasutaja peab läbi lugema ja kinnitama esmakordsel registreerimisel MAXIMA-rakenduses, kehtivad rakenduse kasutaja kõigi tegevuste suhtes rakenduses kuni uuendatud tingimuste avaldamiseni.
- Kui rakenduse kasutaja otsustab siduda oma AITÄH-kaardi rakenduse kontoga ja registreerida oma AITÄH-konto, reguleerivad rakenduse kasutaja ja müüja vahelisi suhteid lisaks lojaalsusprogrammi AITÄH tingimused ja lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitika.
- Kui rakenduse kasutaja ei ole lojaalsusprogrammi AITÄH liige, kuid soovib lojaalsusprogrammiga AITÄH liituda, saab rakenduse kasutaja tutvuda aadressil https://www.maxima.ee/aitah lojaalsusprogrammi AITÄH tingimustega ja Lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikaga ning luua rakenduses virtuaalse AITÄH-kaardi ja AITÄH-konto.
- Rakendusega müügikohas tehtud ostude eest tasumise (arveldamise) õigused antakse ainult sellisele kasutajale, kes
- vastab käesolevate tingimuste I peatüki punktis 3 sätestatud nõuetele;
- on sidunud oma AITÄH-kaardi rakenduse kontoga või loonud rakenduses virtuaalse AITÄH-kaardi ning see AITÄH-kaart on aktiveeritud (st pole blokeeritud);
- on sidunud oma rakenduse konto panga maksekaardiga, mis vastab tingimuste nõuetele.
- Rakenduse kasutaja peab kinnitama oma lepingu sõlmimise soovi ja andma rakenduse privaatsuspoliitikas nimetatud juhtudel nõusoleku (või keelduma nõusoleku andmisest) rakenduse kasutaja isikuandmete töötlemiseks konkreetsetel eesmärkidel, samuti andma nõusoleku lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikas nimetatud juhtudel.
- Rakenduse omandiõigus ja mis tahes ja kõik õigused, sealhulgas intellektuaalomandiõigused, mis seonduvad rakenduse rakendamisega, tarkvaraga, teenusega ja kolmandate isikute teabega ning nende mis tahes muudatustega, parandustega või tuletistega, on müüja ja/või tema litsentsisaajate ainuomand ning selliste õiguste paljundamine, kopeerimine, müümine või mistahes muul viisil kasutamine, mis ei ole sätestatud käesolevates tingimustes, on keelatud.
III. MAXIMA RAKENDUSE TOIMIMINE
- Müüja pakub rakendust “as is” printsiibil ja ei ole kohustatud tagama rakenduse ööpäevaringset veatut toimimist. Müüja vabaneb vastutusest kahjude eest, mis võivad tekkida rakenduse mittetoimimisel vastavalt peatüki VI punktile 6.9.
- MAXIMA-rakenduse allalaadimine nutiseadmes on tasuta. Rakenduse kasutaja peab rakenduse oma nutiseadmes alla laadima App Store’i või Google Play platvormilt.
- Rakenduse kasutaja peab veenduma, et MAXIMA-rakendus oleks nutiseadmes alla laaditud ja selleks oleks kasutatud ainult tingimuste peatükis III punktis 2 nimetatud ametlikke platvorme. Rakenduse kasutaja saab rakenduse alla laadida piiramatus arvus seadmetes.
- Rakenduse abil saab rakenduse kasutaja teha järgmist:
- kontrollida/saada üldist teavet müügikohtadest, saada teavet lahtiolekuaegade ja pakkumiste kohta müügikohtades, mis kehtivad kõigile rakenduse kasutajatele ja klientidele;
- siduda oma AITÄH-kaardi rakenduse kontoga või luua uue virtuaalse AITÄH-kaardi ja logida seejärel enda AITÄH-kontole või luua uue AITÄH-konto, kui lojaalsusprogrammi AITÄH kasutajal see puudub;
- oma AITÄH-kaardi sidumisel rakendusega kontrollida lojaalsusprogrammi AITÄH teavet ja pakkumisi ning kasutada neid müügikohtades ilma plastkaardita;
- oma AITÄH-kaardi sidumisel rakendusega kontrollida personaalseid pakkumisi, kui rakenduse kasutaja / lojaalsusprogrammi AITÄH liige on andnud nõusoleku nende saamiseks, ja kasutada neid müügikohtades ilma plastkaarti kasutamata;
- kasutada muid rakenduse kasutajale või oma AITÄH-kaardi sidumisel rakendusega lojaalsusprogrammi AITÄH liikmele pakutavaid eelistusi;
- oma AITÄH-kaardi sidumisel rakendusega siduda oma maksekaart rakenduse kontoga ja tasuda müügikohtades ostude eest rakenduse abil, st rakenduse kontole lisatud maksekaardi kasutamisega (ilma plastist maksekaarti kasutamata);
- oma AITÄH-kaardi ja maksekaardi sidumisel rakenduse kontoga skanneerida müügikohas rakenduse abil ostusid ning tasuda rakenduse abil ostude eest tingimuste peatükis V sätestatud tingimustel.
- oma AITÄH-kaardi sidumisel rakendusega kontrollida rakenduse konto väljavõttes MAXIMA müügikohtades tehtud makseid, mil kasutaja on registreerinud AITÄH-kaardi. Infot tehtud makse kohta säilitatakse 2 aastat arvestatuna ostu sooritamise hetkest;
- teha ettepanekuid ja esitada müüjale kaebusi.
- Rakenduse kasutajal ei ole õigust teha järgmist:
- luua rakenduses rohkem kui üks enda rakenduse / AITÄH-konto;
- siduda rakendusega mistahes muu isiku AITÄH-kaarti, AITÄH-kontot või maksekaarti, mis ei ole rakenduse kasutaja enda AITÄH-kaart, AITÄH-konto või maksekaart;
- kasutada AITÄH-kontoga seotud rakenduse kontot korraga mitmes nutiseadmes.
- Müüja võib rakenduse funktsioone ühepoolselt täiendada, muuta (sealhulgas tühistada) või värskendada, mis tagab rakenduse kasutajatele igal ajal uuendatud rakenduse versiooni. Uute funktsioonide väljatöötamise korral saab klient pakkumise uute funktsioonide rakendamiseks ja pakutud uuendusi kasutama hakates avaldab rakenduse kasutaja soovi neid kasutada.
- Müüjal on õigus teenuste pakkumine rakenduse kaudu igal ajal ühepoolselt täielikult või osaliselt lõpetada, teavitades sellest rakenduse kasutajat.
- Rakenduse korrektseks tööks peab rakendusel olema juurdepääs teatud tüüpi teabele rakenduse kasutaja nutiseadmes (nutiseadme operatsioonisüsteemile ja nutiseadme tehase mudeli koodile), samuti teatud nutiseadme funktsioonidele. Enne rakenduse nutiseadmesse laadimist teavitatakse kasutajat, et rakenduse toimimise tagamiseks peab rakendusel olema juurdepääs teatud tüüpi teabele rakenduse kasutaja nutiseadmes (nutiseadme operatsioonisüsteemile ja nutiseadme tehase mudeli koodile). Kui rakenduse kasutaja ei soovi, et rakendusel oleks juurdepääs nendele andmetele, ei tohiks rakenduse kasutaja rakendust oma nutiseadmesse alla laadida, kuid kui rakendus on enne käesolevate tingimuste ja/või rakenduse privaatsuspoliitika lugemist juba alla laaditud, peate rakenduse oma nutiseadmest viivitamatult kustutama. Sellisel juhul ei saa müüja tagada rakenduse toimimist rakenduse kasutaja nutiseadmes.
- Rakenduse kasutajalt täiendava nõusoleku saamise korral võib müüja rakenduse abil saata rakenduse kasutaja nutiseadmesse (näiteks mobiiltelefoni) äriteateid. Lisateavet selliste isikuandmete töötlemise kohta leiate rakenduse privaatsustingimustest.
IV. AITÄH-KAARDI SIDUMINE JA AITÄH-KONTOLE SISSE LOGIMINE
- Rakenduses esitatud etappide abil saab rakenduse kasutaja siduda enda AITÄH-kaardi rakenduse kontoga ja logida sisse enda AITÄH-kontole enda e-posti aadressi või telefoninumbri ning AITÄH-kontole loodud parooli sisestamise teel.
- Rakenduse kasutaja, kellel ei ole AITÄH-kaarti ja AITÄH-kontot, kuid soovib need luua, peab pärast lojaalsusprogrammi AITÄH tingimuste ja lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitika lugemist ja kinnitamist looma virtuaalse AITÄH-kaardi ja AITÄH-konto enda sünnikuupäeva, e-posti aadressi või telefoninumbri ja määratud e-posti aadressile või telefoni numbrile edastatud kinnituskoodi sisestamise teel. Pärast virtuaalse AITÄH-kaardi ja AITÄH-konto loomist saab rakenduse kasutaja lojaalsusprogrammi AITÄH liikmeks. Lisainfo isikuandmete töötlemise kohta on saadaval rakenduse privaatsustingimustes.
- Rakenduse kasutaja peab kindlustama rakenduse konto turvakoodiga, et kaitsta rakenduse kasutaja isikuandmeid, MAXIMA-raha ja muud teavet rakenduses ja AITÄH-kontol.
V. MAKSEKAARDI SIDUMINE KASUTAJA KONTOGA JA OSTUDE EEST TASUMINE MÜÜGIKOHTADES
- Ainult rakenduse kasutaja, kes on AITÄH-kaardi omanik, st lojaalsusprogrammi AITÄH liige, saab siduda enda maksekaardi rakenduse kontoga ja maksta (arveldada) müügikohtades ostude eest rakenduse abil.
- Rakenduses esitatud etappide abil saab rakenduse kasutaja siduda enda VISA, VISA Electroni ja MasterCardi maksekaardid (v.a Maestro), mis toetavad turvalise veebimaksefunktsiooni (MasterCardi Turvaline kood, mida kinnitab Visa), enda rakenduse kontoga tingimusel, et rakenduse kasutaja maksekaardil on lubatud turvalised internetimaksed. Rakenduse kasutaja võib enda rakenduse kontoga siduda ainult ühe maksekaardi.
- Rakenduses esitatud etappide läbimise ajal suunatakse rakenduse kasutaja panga – maksekaardi väljastaja veebilehele, kus rakenduse kasutaja peab tegema vajalikud toimingud (sisestama sisselogimiskoodid ja/või turvakoodi jne). Pangajuhiste täitmise järel suunatakse rakenduse kasutaja tagasi rakendusse.
- Rakenduses esitatud etappide läbimise ajal peab rakenduse kasutaja maksekaardi turvalisuse tagamiseks looma turvakoodi. Rakenduse kasutaja võib turvakoodina kasutada enda biomeetriisi andmeid (näiteks sõrmejälg). Kui rakenduse kasutaja ei loo turvakoodi, ei saa tema maksekaarti rakenduse kontoga siduda.
- Kui rakenduse kasutaja ei kasuta turvakoodina biomeetrilisi andmeid, peab turvakood koosnema neljast sümbolist. Turvakoodina ei tohi kasutada järgmisi:
- mitut identset numbrit järjest (näiteks 9999, 2222 jne);
- numbreid kasvavas või kahanevas järjekorras (näiteks 9876, 2345 jne); ja
- identsete numbrite paare, mis korduvad (näiteks 0101, 9595 jne).
- Kui rakenduse kasutaja sisestab turvakoodi valesti 4 (neli) korda järjest, blokeeritakse rakendus ja/või maksefunktsioon 10 (kümneks) minutiks, st rakenduse kasutaja ei saa 10 (kümne) minuti jooksul teha rakendusega mitte ühtegi toimingut.
- Müüja soovitab rakenduse kasutajal järgida tingimuste peatüki V punktides 1 kuni 6 määratud toiminguid maksekaardi sidumiseks rakenduse kontoga enne esimese ostu sooritamist müügikohas.
- Rakenduse kasutaja võib maksta müügikohas kauba eest rakenduse abil, kui ost ei sisalda käesolevate tingimuste peatüki V punktis 15.1 nimetatud välistatud artikleid.
- Pakutavad kaubad, nende kirjeldus ja ostuhinnad on määratud müügikohas ja rakenduses. Müügikohas ja rakenduses määratud ostuhindade erinevuse korral kehtivad müügikohas määratud hinnad.
- Rakenduse kasutajal on võimalik tasuda ostude eest järgnevalt:
- Rakenduse kasutaja skanneerib ostud rakenduse abil ning tasub ostude eest müügikoha tava- või iseteeninduskassas rakenduse abil, maksekaardiga või sularahas.
- Rakenduse kasutaja skanneerib ostud iseteeninduskassas ning tasub ostude eest müügikoha iseteeninduskassas rakenduse abil, maksekaardiga või sularahas.
- Ostud skanneerib kassapidaja müügikoha tavakassas ning rakenduse kasutaja tasub ostude eest müügikoha tavakassas rakenduse abil, maksekaardiga või sularahas.
- Erisusena käesolevate tingimuste punktidest 10.1. kuni 10.3. on kliendil võimalik ostude eest maksumusega alates 500 (viiesajast) eurost tasuda üksnes sularahas või maksekaardiga.
- Maksmisviisi valib klient müügikoha tava- või iseteeninduskassas peale kuvatud QR-koodi skanneerimist rakenduse kasutaja poolt (peale QR-koodi skanneerimist rakenduvad kõik lojaalsusprogrammi AITÄH soodustused). Ostude eest tasumisel rakenduse abil kasutaja poolt:
- rakenduse kasutaja teeb makseviisi valiku iseteeninduskassas või teatab tavakassas müügikoha kassapidajale oma soovi tasuda ostude eest rakenduse abil;
- rakenduse kasutaja valib iseteeninduskassas funktsiooni „Mobiilne makse” või teavitab vastavast soovist müügikoha tavaksassa kassapidajat ja kinnitab turvakoodi sisestamise või biomeetriliste andmete teel maksearve.
- Soetades toote, millel on turvaelement, saab rakenduse kasutaja peale ostu sooritamist vastavasisulise teate ning turvaelemendi eemaldamiseks peab rakenduse kasutaja pöörduma tavakassa kassapidaja või iseteeninduskassa klienditeenindaja poole.
- Pärast seda, kui rakenduse kasutaja on skaneerinud QR-koodi ja kinnitanud makse turvakoodiga, eeldatakse, et rakenduse kasutaja ja müüja on sõlminud müügilepingu konkreetse kauba kohta.
- Kui rakenduse abil on kauba eest makstud, väljastatakse rakenduse kasutajale ostutšekk (paberkujul). Tšeki koopia saadetakse rakendusse ning e-posti kaudu (elektroonilisel kujul) juhul, kui rakenduse kasutaja on rakenduses sellekohased nõusolekud andnud. Kliendil on õigus loobuda ostutšekkide saamisest paberkandjal, andes rakenduses sellekohase nõusoleku. Nõusolek kehtib kõikidele nõusoleku andmisele järgnevatele ostudele, kuni rakenduse kasutaja avaldab teistsugust soovi tehes rakenduses sellekohase muudatuse. Tšekil peab olema näidatud kaup ja selle kogus, rakendatud allahindlused, ostu lõppsumma, sealhulgas kõik maksud ning muu teave, mis on nõutud õigusaktidega. Müüja säilitab kasutaja soetatud kauba müügitšekid ka rakenduse kasutaja rakenduse kontol 2 aastat arvestatuna ostu sooritamise hetkest.
- Rakenduse kasutaja õigused.
- Rakenduse kasutajal on õigus maksta rakenduse abil kõigi müügipunktides müüdavate kaupade eest, välja arvatud müüja kinkekaardid ja kolmandate isikute pakutud kaubad ja teenused (nt kontserdipiletid, teatripiletid, muud üritused, kinkekupongid, transpordipiletid, maksed kommunaalteenuste eest, loteriipiletid jne);
- Rakenduse kasutajal on õigus nõuda müüjalt ostetud kaupade vahetamist või tagastamist Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras. Müüja tagastab õigusaktides ettenähtud juhtudel raha rakenduse abil soetatud kauba eest ainult rakenduse kasutajale;
- Rakenduse kasutaja,
- kes kasutab rakendust, peab täitma kohustusi, järgima käesolevaid tingimusi ja muid rakenduses sätestatud tingimusi, samuti peab ta järgima Eesti Vabariigi õigusakte.
- Müüjal on õigus:
- müügikohal kontrollida (suunata ostukontrolli) rakendusega sisseloetud toodete nimetuse ja koguse vastavust tegelikult ostukärusse/-korvi või muusse pakkevahendisse asetatud toodetele igal ajahetkel;
- muuta, peatada või lõpetada teatud rakenduse funktsioonide toimimine täielikult või osaliselt ning muuta elementide paigutust rakenduses;
- peatada või lõpetada rakenduse toimimine;
- piirata või peatada rakenduse kasutaja juurdepääs rakendusele ning teatud juhtudel viivitamatult ja ette teatamata tühistada rakenduse kasutaja AITÄH-konto, kui rakenduse kasutaja üritab kahjustada rakenduse toimimise stabiilsust ja turvalisust või ei täida oma kohustusi;
- mitte lubada rakenduse kasutajal maksta rakenduse abil ostude eest, kui rakenduse kasutaja kavatseb maksta rakenduse abil artiklite eest, mis on välistatud käesolevate tingimuste peatüki V punkti 15.1 kohaselt;
- müügikohal kontrollida rakenduse kasutaja vanust vanusepiiranguga kaupade soetamisel. Rakenduse vahendusel on kliendil võimalus vanusepiiranguga kauba soetamisel kinnitada oma vanus autentides end Mobiil-ID või Smart-ID abil:
- Vanusepiiranguga kauba skaneerimisel rakendusega pakub rakendus kliendile võimalust tuvastada enda vanus Mobiil-ID või Smart-ID abil. Selleks sisestab klient rakendusse enda isikukoodi ning kinnitab enda isiku autentides end Mobiil-ID või Smart-ID abil.
- Rakendus kontrollib rakeduse kasutaja poolt rakendusse sisestatud isikukoodi ja Mobiil-ID või Smart-ID abil ennast autentinud isiku samasust ning vanuse vastavust vanusepiiranguga kaupade soetamisel.
- rakendada muid tingimustes ja Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud õigusi.
- Müüja on kohustatud:
- võimaldama rakenduse kasutajale kasutada rakenduse funktsionaalsust tingimustes sätestatud tingimuste ja reeglite kohaselt;
- täitma muid kohustusi tingimuste ja Eesti Vabariigi õigusaktide kohaselt.
VI. RAKENDUSE KASUTAJA KOHUSTUSED, TURVALISUS JA VASTUTUS
- Rakenduse kasutaja kasutab rakendust ainult oma isiklikuks vajadusteks ning tagab turvakoodi ja biomeetriliste turvaelementide kaitse enda nutiseadmes, et kolmandad isikud ei pääseks ligi rakenduse kasutaja turvakoodile ja/või ei saaks kasutada seda ega biomeetrilisi turvaelemente ja rakendust.
- Rakenduse kasutaja peab tagama, et kolmandatel isikutel ei oleks juurdepääsu tema nutiseadmele ja rakendusele. Kui rakenduse funktsioone kasutab kolmas isik, kes on rakendusse sisse loginud rakenduse kasutaja sisselogimisandmete ja turvakoodi abil, eeldatakse, et rakendust kasutab / on kasutanud rakenduse kasutaja.
- Rakenduse kasutaja on kohustatud:
- kasutama rakendust tingimuste kohaselt ja heas usus;
- esitama müüjale õigeid ja täpseid andmeid ning mis tahes muudatuste puhul neid viivitamatult värskendama;
- tagama meetmeid turvakoodi ja turvameetmete kaitseks;
- tagama, et nutiseade, millesse on paigutatud rakendus, on lukustatud ja kaitstud; mitte jätma sisselülitatud rakendust järelevalveta ja kättesaadavaks kolmandatele isikutele; mitte üle andma kolmandatele isikutele ning mitte andma kolmandatele isikutele juurdepääsu rakendusele, rakenduse kontole, paroolidele ja turvakoodile;
- kui tekib kahtlus, et rakenduse konto kasutajanime, parooli või turvakoodi on teada saanud kolmandad isikud, vahetage viivitamatult turvakoodi ja/või AITÄH-konto parooli, kuid kui see pole võimalik, informeerige viivitamatult müüjat või müüja määratud isikut;
- teatama nutiseadme kadumisest, vargusest või omastamisest või nutiseadme või rakenduse loata kasutamisest teada saamise korral sellest viivitamatult müüjale.
- Rakenduse kasutaja vastutab kõigi toimingute eest, mis on tehtud AITÄH-kaardi, rakenduse, nutiseadme või AITÄH-konto abil.
- Rakenduse kasutaja on kohustatud kasutama nutiseadmele tagatud ja toetatud originaalset operatsioonisüsteemi, samuti koos nutiseadmega saadud standardvarustust. Rakenduse kasutaja on kohustatud installima nutiseadmes pakutud operatsioonisüsteemi ja tarkvara uuendusi ning järgima muid operatsioonisüsteemi, tarkvara ja rakenduse tootja juhiseid. Kui rakenduse kasutaja installib oma nutiseadmes muu operatsioonisüsteemi või muudab integreeritud standardseid õigusi ja turvafunktsioone, võib suureneda oht rakenduse mittekorrektseks toimimiseks, sealhulgas oht rakenduses salvestatud andmete turvalisusele. Müüja ei vastuta operatsioonisüsteemi ja nutiseadme turvalisuse rikkumiste ja nendest tuleneva kahju eest, sh juhtudel, kui rakenduse kasutaja ei järgi ülalnimetatud juhiseid.
- Kui see ei ole vastuolus Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktidega, vabastatakse müüja mis tahes vastutusest juhul, kui kahju on tekkinud:
- toimingute ja tegevuste tõttu, mida rakenduse kasutaja tegi rakenduse abil ja käesolevate tingimuste rikkumise teel;
- rakenduse kasutaja esitatud ebatäpsete ja valede andmete tõttu;
- rakenduse kasutaja poolt käesolevate tingimuste ja rakenduse privaatsuspoliitikaga tutvumata jätmise tõttu, müüja soovituste ja rakenduse kasutaja kohustuste täitmata jätmise tõttu, kui selline võimalus oli tal tagatud;
- kolmandate isikute tegevuse või tegevusetuse, või juurdepääsu tõttu rakendusele või isikuandmetele, sealhulgas kahju eest, mis tekib elektroonilise side ja elektrooniliste sidevõrkude rikete või häirete tulemusena;
- maksekaardi pakkuja ning rakenduse kasutaja vahelisest suhtest tingitud asjaolude tõttu;
- rakenduse kasutaja ebaseadusliku tegevuse, raske hooletuse, pettuse või pahatahtliku tegevuse tõttu;
- nutiseadme üle kontrolli kaotamise või nutiseadme kaotamise tõttu;
- nutiseadme operatsioonisüsteemi tõrgete tõttu;
- kui rakenduse kasutaja ei saa mingil põhjusel rakendusse sisse logida või mingil muul põhjusel rakendusega kasutatud nutiseade, programm või operatsioonisüsteem lakkab töötamast, või rakendus ei tööta rakenduse kasutaja ootuste kohaselt, või on tuvastatud rikked, või teenused ei ole osutatud õigeaegselt viiruste, rünnakute või muude kolmandate isikute (näiteks tarkvara, operatsioonisüsteem, operaatorid jne) tegevuste tõttu;
- Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides määratletud vääramatu jõu tõttu.
- Müüjal on õigus rakenduses teha parendusi tuvastatud puuduste kõrvaldamiseks ka siis, kui see tegevus võib põhjustada / põhjustab ajutisi katkestusi teenuste osutamise korral rakenduse kasutajale. Eriolukorra tingimustes ja mõjuvatel põhjustel võib müüja igal hetkel teha rakenduses ja infosüsteemis parendusi. Sel juhul tuleb puudused kõrvaldada võimalikult lühikese aja jooksul.
- Müüjal on õigus keelduda vastu võtmast ja täitmast rakenduse kasutaja päringuid või juhiseid ning keelduda teenindamast rakenduse kasutajat eriolukorras ja õigustatud tehnilistel või muudel põhjustel, samuti juhtudel, kui müüja peab riski vastuvõetamatuks.
VII. MÜÜJA KASUTATUD TURUNDUSMEETMED
- Müüja võib oma äranägemise järgi paigutada rakendusse reklaame ja pakkuda mänge.
- Tasudes ostude eest müügikohtade rakenduse abil, kogub rakenduse kasutaja AITÄH-kontole MAXIMA-raha lojaalsusprogrammi AITÄH tingimuste järgi. MAXIMA-raha kogumine, kasutamine ja kehtivuse aeg on sätestatud lojaalsusprogrammi AITÄH tingimustes.
- Müüja saadab rakenduse kasutajale rakenduse teavitusi ja pakkumisi käesolevates tingimustes, lojaalsusprogrammi AITÄH tingimustes, rakenduse privaatsuspoliitikas ja lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikas sätestatud tingimuste järgi.
- Rakenduse kasutaja võib saata müüjale küsimusi ja taotleda päringuid rakenduse jaotistes Abi ja Tagasiside esitatud kontaktandmetel, helistades tasuta infotelefonil (E-R 8.00–17.00) 8 00 2121 või kirjutades e-posti aadressile klienditugi@maxima.ee.
VIII. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
- Müüja töötleb rakenduse kasutaja isikuandmeid rakenduse privaatsuspoliitikas või lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikas sätestatud korra järgi.
IX. LÕPPSÄTTED
- Käesolevad tingimused on koostatud nii, et müüja võib neid ühepoolselt muuta. Tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte.
- Müüjal on õigus ühepoolselt igal ajal teha tingimustes muudatusi, teavitades sellest rakenduse kasutajat 1 (üks) kuu ette rakenduse või müüja veebilehe www.maxima.ee kaudu.
- Kui rakenduse kasutaja ei nõustu müüja tehtud tingimuste muudatustega, võib rakenduse kasutaja rakenduse kasutamisest loobuda, rakenduse konto kustutada ning lepingu üles öelda vastavalt käesoleva peatüki punktidele 5 ja 6.
- Kui rakenduse kasutaja ei kasuta enne tingimuste jõustumise kuupäeva õigust lõpetada tingimuste II peatüki punktis 1 nimetatud lepingut ning jätkab rakenduse kasutamist pärast selle jõustumiskuupäeva, eeldatakse, et rakenduse kasutaja nõustub tingimuste muudatustega.
- Rakenduse kasutaja võib rakenduse kasutamise alati lõpetada, kustutades rakenduse oma nutiseadmest.
- Rakenduse konto sulgemiseks ja tingimuste II peatüki punktis 1 nimetatud lepingu üles ütlemiseks peab rakenduse kasutaja müüjale esitama sellekohase kirjaliku avalduse. Peale rakenduse konto sulgemist ja lepingu üles ütlemist säilitatakse rakenduse kasutaja andmeid vastavalt tingimuste peatükis VIII nimetatud privaatsuspoliitikatele.
- Müüjal on õigus ühepoolselt lõpetada rakenduse kasutaja rakenduse kasutamine järgmistel juhtudel:
- kui müüjat on teavitatud nutiseadme kadumisest, vargusest või omastamisest;
- kui müüja on saanud rakenduse kasutajalt lepingu lõpetamise avalduse, mis on esitatud tingimuste peatüki XI punktis 3 sätestatud korras;
- kui müüja on lõpetanud teenuste osutamise rakenduse abil;
- kui müüja kaitseb oma õigustatud huve;
- muudel juhtudel, mis on sätestatud rakenduse privaatsustingimustes või käesolevates tingimustes.
- Kõik käesolevatest tingimustest tulenevad või nendega seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
- Kui rakenduse kasutaja ei nõustu müüja vastuse sisuga rakenduse kasutaja kirjalikult esitatud pretensioonile, võib rakenduse kasutaja (füüsiline isik / tarbija) esitada avalduse/kaebuse rakenduse kaudu ostetud kaupade kohta Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile, aadressil Endla 10a, Tallinn 10142, või elektrooniliselt. Nõuandetelefon: 667 2000
MAXIMA RAKENDUSE PRIVAATSUSPOLIITIKA
PRIVAATSUSPOLIITIKA
MAXIMA Eesti OÜ (edaspidi – müüja või meie) austab ja soovib tagada meie MAXIMA rakenduse (edaspidi – rakendus) kasutaja (edaspidi – rakenduse kasutaja või Teie) privaatsust. Müüja töötleb Teie isikuandmeid ja muud teavet Privaatsuspoliitikas (edaspidi – poliitika) sätestatud mahus, viisidel ja eesmärkidel.
Müüja jätab endale õiguse poliitikat igal ajal muuta või täiendada. Poliitika uusima versiooni leiate alati rakenduse abil. Poliitika muutmisel või täiendamisel teavitame Teid täiendavalt rakenduse vahendusel rakenduse kasutama hakkamisel. Et rakenduse kasutajad oleksid oma isikuandmete töötlemisest täielikult informeeritud, soovitame Teil regulaarselt poliitikaga tutvuda, poliitika muutmise korral soovitame pöörata tähelepanu tehtud muudatustele poliitika ajakohases versioonis.
Poliitikas kasutatud mõisted on kooskõlas rakenduse tingimuste (edaspidi – tingimused) ja AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas kasutatud mõistetega. Poliitikas kasutatud mõisteid võidakse kasutada vastavalt kontekstile nii ainsuses kui ka mitmuses.
Poliitikast leiate kogu teabe selle kohta, milliseid isikuandmeid me kogume ja töötleme, millistel eesmärkidel me neid kasutame, kui kaua me neid säilitame, ja muu teabe Teie isiukuandmete töötlemise kohta. Palume Teil poliitika hoolikalt läbi lugeda ja kui Teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust poliitikas esitatud kontaktandmetel.
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE EESMÄRGID
Pärast tingimuste ja poliitikaga nõustumist annate müüjalele õiguse Teie isikuandmetele ligi pääseda, neid töödelda ja kasutada järgmistel poliitikas nimetatud eesmärkidel:
I. RAKENDUSE JA RAKENDUSE KONTO HALDAMINE JA FUNKTSIONAALSUSE TAGAMINE
Töötleme Teie poolt müüjale esitatud isikuandmeid rakenduse konto registreerimisel ja selle kasutamisel tingimustes sätestatud viisil.
Kui olete rakenduse kasutaja ja registreerimisel loonud rakenduse konto, töötleme Teie isikuandmeid, et tagada rakenduse ja rakenduse konto nõuetekohane toimimine, täiustada, jälgida ja hallata rakenduse ja rakenduse konto funktsioone (näiteks selleks, et anda Teile võimalus rakenduse abiga skaneerida müügikohas ostusid ja tasuda ostu eest müügikoha kassas; anda Teile võimalus kasutada virtuaalset AITÄH-kaarti, AITÄH-kontot ja kõiki AITÄH-kaardi eeliseid; et saaksite tutvuda virtuaalsete ostutšekkidega rakenduse kontol ja lojaalsusprogrammi AITÄH kontol; et saaksite rakendust kasutada ja vajaduse korral meiega ühendust võtta (esitada oma küsimusi, kaebusi, taotlusi, arvamusi jne)), ja/või et saaksime Teiega rakenduse kasutamisega seoses ühendust võtta, anda vastuseid Teie küsimustele, samuti anda Teile vajalikku teavet rakenduse toimimise, muudatuste, värskenduste jms kohta ja teha muid toiminguid, mis on vajalikud rakenduse nõuetekohase toimimise tagamiseks.
Rakenduse konto andmed | |
---|---|
Andmekategooriad | Teie rakenduse registreerimisel esitatud andmed (nt nimi, vanus, e-posti aadress, telefoninumber jne), kasutajakontole sisselogimise üksikasjad (e-posti aadress, telefoninumber ja salasõna), rakenduse konto tegevused, seal hulgas tehnilise sirvimise andmed (sisselogimise ja tehnilise teabe sirvimise andmed, nutiseadme operatsioonisüsteem, nutiseadme tehase mudeli kood). |
Andmete töötlemise õiguslik alus | Teie antud nõusolek tingimustes ja poliitikas sätestatud korras. |
Andmete säilitamisperiood | Säilitame Teie nõusolekut ja tõendeid nõusoleku andmise kohta kuni rakenduse konto kustutamiseni või pikemalt meie vastu esitatud nõudmiste, pretensioonide või hagide vastu kaitsmiseks. Lisateavet, nagu kasutajakontole sisselogimise üksikasjad (e-posti saadress, telefoninumber ja salasõna), rakenduse konto tegevused, sealhulgas tehnilise sirvimise andmed mis näitab Teie tegevust rakenduses, säilitatakse kuni rakenduse konto kustutamiseni või pikemalt meie vastu esitatud nõudmiste, pretensioonide või hagide vastu kaitsmiseks. Teie ostuandmeid säilitatakse maksimaalselt 7 aastat alates andmete saamisest. |
Juhime Teie tähelepanu, et rakenduse funktsionaalsuse tagamiseks peab rakendusel olema juurdepääs Teie nutiseadme käesolevas lõigus nimetatud teabele ja funktsioonidele. Rakenduse allalaadimisel nutiseadmesse pääseb rakendus ligi järgmistele Teie nutiseadme andmetele: nutiseadme operatsioonisüsteem ja nutiseadme tehasekood. Kui Te ei soovi, et rakendus pääseks ligi nimetatud andmetele, ärge laadige rakendust oma nutiseadmesse alla (juhul, kui jätsite enne rakenduse alla laadimist poliitikaga tingimustes nimetatud platvormi vahendusel tutvumata, kustutage rakendus oma nutiseadmest viivitamatult ja lõpetage selle kasutamine). Ilma nimetatud nutiseadmete andmeteta ei ole Teil võimalik rakendust kasutada kuna müüjal puudub võiamlus tagada rakenduse töö Teie nutiseadmes.
Teavitame, et kui olete nutiseadmes võimaldanud rakendusele vastavad juurdepääsud, on rakendusel juurdepääs Teie nutiseadme sõnumitele (SMS), teavitustele, kaamerale, biomeetrilistele andmetele (nt sõrmejälg, kui olete otsustanud rakenduse kontole sel viisil sisse logida), nutiseadmete salvestistele, Teie nutiseadme asukohale jne.
Kui Te ei soovi, et rakendus nimetatud andmetele ligi pääseks või Teile märguandeid saadaks, kontrollige oma nutiseadme sätteid ja tehke vajalikud muudatused nutiseadmele ligipääsude piiramiseks. Kui Te seda teete, ei saa me kahjuks tagada kõikide või osade järgnevalt nimetatud rakenduse funktsioonide toimimist, nt:
- kui rakendusel pole juurdepääsu Teie nutiseadme operatsioonisüsteemi teavitustele, ei saa me Teile läbi rakenduse nutiseadmesse teateid saata;
- kui rakendusel pole juurdepääsu Teie nutiseadme sõnumitele (SMS), peate rakenduse registreerimisel sisestama tekstisõnumiga saadud koodi käsitsi;
- kui rakendusel pole juurdepääsu Teie nutiseadme mälule, ei saa Te kasutada rakenduse abi- ja tagasisidevorme müügikohtadest (Maxima kauplustest) fotode või videote postitamiseks ning meile müügikohtade ja pakutavate kaupade või teenuste kohta küsimuste või kaebuste esitamiseks;
- kui rakendusel pole juurdepääsu Teie nutiseadme asukoha andmetele, ei saa Teie kasutada rakendusel teavet lähima müügikoha (Maxima kaupluse) kohta ning peate käsitsi määrama, millises kaupluses oste teete (otsinguga müügikohtade nimekirjast)
- kui rakendusel pole juurdepääsu nutiseadmes oleva videokaamera kasutamiseks, ei saa Te müügikohas ostusid skaneerida, kasutada rakenduse makse (arvelduse) funktsiooni (st, teil pole võimalust maksekaarti rakendusega siduda, müügikohas (kaupluses) QR-koodi skaneerida ega rakenduse abiga ostu eest tasuda, sooritades makse ostmise ajal);
- kui puudub juurdepääs biomeetriliste andmete (nt sõrmejälgede, näotuvastuse jms) kasutamiseks, ei saa Te oma biomeetrilisi andmeid kasutada rakenduse kaitsmiseks ega rakenduse kaudu ostude eest tasumise kinnitamiseks, vaid peate kasutama neljakohalist turvakoodi, nagu on kirjas tingimustes.
Rõhutame, et me ei kogu ega salvesta Teie biomeetrilisi andmeid (nt sõrmejälgi ega näopilte) isegi siis, kui kasutate neid rakendusele juurdepääsu kaitsmiseks. Kui olete valinud ülalpool tingimustes kirjeldatud autentimistüübi, salvestatakse need andmed ainult Teie nutiseadmesse. Samuti on oluline märkida, et kui annate juurdepääsu nutiseadmete sõnumitele (SMS), kaamerale, nutiseadme mälule, siis me ei pääse ligi Teie nutiseadmesse vastu võetud / salvestatud sõnumitele (SMS), fotodele (välja arvatud need, mille valite meile esitamiseks ja saadate rakendusele tagasiside või kaebusega seoses) ega muudele andmetele Teie nutiseadmes ega kogu neid.
II. AITÄH-LOJAALSUSPROGRAMMIS OSALEMISE HALDAMINE RAKENDUSES
Kui olete AITÄH-lojaalsusprogrammis osaleja või soovite selleks saada ja kasutate rakendust koos AITÄH-lojaalsusprogrammi kontoga (olemasoleva AITÄH-kaardiga või luues uue virtuaalse AITÄH-kaardi), töötleme rakenduses Teie isikuandmeid, et hallata Teie osalust AITÄH-lojaalsusprogrammis AITÄH-lojaalsusprogrammi tingimuste ja AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas sätestatu kohaselt. Isikuandmete töötlemine toimub AITÄH-lojaalsusprogrammiga registreerumisel ja AITÄH-lojaalsusprogrammis osalemise ajal Teie poolt esitatud nõusoleku alusel kasutada AITÄH-lojaalsusprogrammi vastavaid eeliseid (näiteks nõusolek kommertsteabe ja pakkumiste saamiseks AITÄH-lojaalsusprogrammi eeliste ja kampaaniate kohta). Teave selle kohta, kuidas me töötleme Teie isikuandmeid AITÄH-lojaalsusprogrammi raames, on esitatud AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas, mille leiab aadressilt https://www.maxima.ee/privaatsus.
Kui otsustate rakenduse konto siduda AITÄH-kontoga (AITÄH-kaardiga) või luua virtuaalse AITÄH-kaardi, siis Teie rakenduse konto sidumisel AITÄH-kontoga või AITÄH-konto loomise järel töötleme järgmisi andmeid:
- Teie poolt virtuaalse AITÄH-kaardi loomisel esitatud teave (st, sisselogimisandmed, virtuaalne AITÄH-kaart ja AITÄH-konto loomise andmed), nagu neid on kirjeldatud AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas;
- teave selle kohta, kuidas Te rakendusega suhtlete (nutiseadme tüüp, operatsioonisüsteemid ja nende versioonid jne);
- teave tegevuste kohta AITÄH-kaardi kasutamisel rakenduses (nt rakendusse sisselogimisandmed, kuupäevad, sätted, õigused, menüümuudatused ja muud rakenduses tehtavad toimingud)
- muud üldandmed (AITÄH-lojaalsusprogrammi registreerimisel esitatud andmed, ostude ajalugu jne), mis on sätestatud ja mida on kirjeldatud AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas
AITÄH-kaardi rakendusega koos kasutamisel ja AITÄH-konto rakenduses kogutud andmeid säilitatakse AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas sätestatud tähtaegadel või selles sätestatud kriteeriumide kohaselt.
III. OSTUDE EEST MAKSMINE RAKENDUSE ABIL
Kui osalete AITÄH-lojaalsusprogrammis ja otsustate siduda rakenduse oma maksekaardiga, töötleme Teie makseandmeid, et saaksite tasuda ostude eest rakenduse abil:
Ostude eest maksmine rakenduse abil | |
---|---|
Andmete kategooria | Maksekaardi andmed (kaardi numbri esimesed kuus ja viimased neli numbrit, kehtivusaeg, panga väljaandjariik, maksekaardi pääsukood (CVC-kood), kaardi väljaandjapank, muu tehniline teave, mis on maksekaardiga seotud); teave toimingute kohta, mis on tehtud panga maksekaardi rakenduse kontoga sidumisel, rakendusega liitumisel maksekaardiga sooritatud tehingud (aruanne), unikaalne ostutehingu number rakenduse kasutamise ajal, e-posti aadress. |
Andmete töötlemise alus | Teie antud nõusolek tingimustes ja poliitikas sätestatud korras. |
Andmete säilitamisperiood | Teie andmeid säilitatakse 7 aastat alates andmete saamisest. |
Andmeid, mis on kogutud AITÄH-konto rakenduses AITÄH-lojaalsusprogrammi raames, säilitatakse AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas sätestatud tähtaegade või selles sätestatud kriteeriumide kohaselt.
IV. DIGITAALSETE OSTUTŠEKKIDE SAAMINE JA NENDEGA TUTVUMISE VÕIMALUS RAKENDUSE KONTOL JA LOJAALSUSPROGRAMMI AITÄH KONTOL
Kui olete andnud rakenduste tingimuste kohase nõusoleku ostutšekkidest loobumiseks paberkandial ja andnud sellega nõusoleku digitaalsete ostutšekkide saamiseks, on Teil võimalus tutvuda digitaalsete ostutšekkidega rakenduse kontol ja lojaalsusprogrammi AITÄH kontol.
Isikuandmed, mida töödeldakse digitaalsete ostutšekkide saamisel ja nendega tutvumisel rakenduse kontol ja lojaalsusprogrammi AITÄH kontol | |
---|---|
Andmete kategooria | Rakenduse kasutaja andmed tehtud ostude kohta (ostu kuupäev ja kellaaeg, kauba nimetus, kogus, kogu ostu hind, AITÄH-kaardiga antud allahindluste summa). |
Andmete töötlemisealus | Teie nõusolek digitaalsete ostutšekkide saamiseks ja säilitamiseks rakenduse kontol ja lojaalsusprogrammi AITÄH kontol |
Andmete säilitamisperiood | Digitaalseid ostutšekke säilitatakse rakenduse kontol ja lojaalsusprogrammi AITÄH kontol 2 aastat alates ostu sooritamise päevast. Teie ostuandmed säilitatakse 7 aastat alates ostu teostamise päevast. |
Andmeid, mis on kogutud AITÄH-konto rakenduses AITÄH-lojaalsusprogrammi raames, säilitatakse AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas sätestatud tähtaegade või selles sätestatud kriteeriumide kohaselt.
Ja nevēlaties, lai tiktu vākta šī informācija, diemžēl Jūs nevarēsiet turpināt izmantot Lietotni. Varat pārtraukt Lietotnes lietošanu, to izdzēšot no savas viedierīces.
V. STATISTIKA, TURU JA RAKENDUSE KASUTAJA TEGEVUSE UURINGUD
Rakendus on loodud eeliste ja lisaväärtuse andmiseks nii Teile kui ka meie ettevõttele. Pingutame pidevalt selle nimel, et meie müügikohad, toote- ja teenusevalik, toodete müügi sooduspakkumised ning kaupade ja teenuste allahindlused vastaksid kõige paremini meie klientide vajadustele, et kaupadele ja teenustele oleks võimalik lihtsalt ja hõlpsasti ligi pääseda, et meie müügikohtade kliendid tunneksid end suurepäraselt ja rakenduse kasutajad saaksid tutvuda rakenduse vahendusel vajaliku teabega kaupade ja teenuste ning müügikohtade kohta.
Isikuandmed, mida töödeldakse statistika, turu ja rakenduste kasutajate käitumise uurimise eesmärgil | |
---|---|
Andmete kategooria | Rakenduse kasutaja vanuserühm, piirkond, muud andmed rakenduse kasutaja Google'i või Apple'i kontolt (informatsiooni antud liiki andmete kohta leiate Google'i või Apple'i privaatsuspoliitikates https://policies.google.com/privacy https://www.apple.com/privacy/), rakenduses vaadeldud müügikohad, kampaaniad ja muud pakkumised, andmed rakendusega tehtud ostude kohta (ostu kuupäev ja kellaaeg, kauba nimetus, kogus, kogu ostu hind, AITÄH-kaardiga antud allahindluste summa). |
Andmete töötlemise alus | Meie õigustatud huvi andmete analüüsimiseks ja ettevõtlusaruannete koostamiseks, et hinnata meie ettevõtet ja tuua kasu nii Teile kui ka meie ettevõttele. |
Andmete säilitamisperiood | Teie ostuandmed säilitatakse 7 aastat alates ostu teostamise päevast. Teie poolt rakenduse kasutamisel esitatud andmeid ja muid andmed kuni rakenduse konto kustutamiseni või pikemalt meie vastu esitatud nõudmiste, pretensioonide või hagide vastu kaitsmiseks. Lojaalsusprogrammi AITÄH raames kogutud isikuandmeid säilitatakse lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikas sätestutut järgides. Automatiseeritud andmetöötluse tulemusena saadud andmeid (nt uuringute tulemused, aruanded, statistikaandmed) kasutame antud uuringute/aruannete eesmärgi saavutamiseni. Kui eesmärk on saavutatud ja kui ei esine muid seadusest tulenevaid õigustusi, miks neid säilitada, hävitame need. |
Kasutame automatiseeritud andmetöötlust statistika, turu ja rakenduse kasutajate tegevuse uuringute läbiviimiseks ning ka meie ettevõtte jaoks aruannete koostamiseks. Statistika, turu ja rakenduse kasutaja tegevuse analüüsimise ajal kasutame isikustamata andmeid ega töötle Teie nime, kontaktteavet ega muud teavet, millega saaks Teid identifitseerida.
Statistika, turu ja rakenduse kasutaja tegevuse analüüsimise ajal näeme ainult üldandmeid kõigi rakenduse kasutajate kohta (nt rakenduse kasutaja vanuserühma, piirkonda, muid andmeid kasutaja Google'i või Apple'i kontolt (need andmed pärinevad Google Play või App Store'i platvormilt või vastavalt Google'ilt ja / või Apple‘ilt kui operatsioonisüsteemi pakkujalt, platvormi pakkujalt). Google ja Apple privaatsuspoliitikaid ja informatsiooni andmete töötlemise kohta leiate vastavalt veebilehtedel: https://policies.google.com/privacy; https://www.apple.com/privacy/.
Andmete analüüs statistika, turu ja rakenduse kasutajate käitumise uurimise eesmärgil aitab meil teha olulisi äriotsuseid meie rakenduse kasutajate vajadustele vastava tootevaliku, kaupade ja teenuste hinnakujunduse, müügikohtade arendamise osas, mis põhineb meie rakenduse kasutajate asukohal ja vajadustel jne.
Selle teabe kogumiseks ja analüüsimiseks võime kasutada ka Google'i pakutavat analüüsiteenust Google Analytics. Juhul kui me kasutame analüüsiteenust (nt Google Analytics), võidakse Teie anonüümseks muudetud (pseudonümiseeritud) andmeid jagada kolmandate isikutega. Lisateavet selle kohta, kuidas Google neid andmeid kogub ja kasutab, saate lugeda Google'i privaatsuseeskirjadest. (https://policies.google.com/privacy).
Kahjuks ei saa Te rakenduse kasutamist jätkata, kui Te ei soovi, et sellist teavet kogutakse. Rakenduse kasutamise saate lõpetada, kui kustutate selle oma nutiseadmest.
VI. RAKENDUSE KOMMERTSTEATED JA INDIVIDUAALSED PAKKUMISED
Kui olete nõustunud ja lubate oma nutiseadmel vastu võtta kommertsteadaandeid ja individuaalseid pakkumisi ning olete seadistanud juurdepääsu asukoha andmetele (geolokatsioon selle täpsusega nagu Teie nutiseade seda pakub), töötleme Teie isikuandmeid rakenduse abil, pakkudes (sealhulgas saates Teie poolt rakenduses valitud viisil: SMS, e-post, mobiil (whatsapp, viber, messenger jne), infoteated rakenduses) Teile kommertsteadaandeid (näiteks teave lähima Maxima kaupluse, Maxima kaupluste lahtiolekuaegade muutuste jms kohta, samuti üldine teave Maxima kaupluste kaupade ja teenuste kampaaniate, allahindluste ja uudiste kohta, aga ka muud kasulikku ja ajakohast teavet käimasolevate tegevuste kohta ja individuaalseid pakkumisi. Usume, et see teave on kasulik, oluline ja asjakohane kõikidele rakenduse kasutajatele.
Et saaksime Teile edastada nimetatud teateid ja pakkumisi, kogume järgmist teavet:
RAKENDUSE KOMMERTSTEATED JA INDIVIDUAALSED PAKKUMISED | |
---|---|
Andmete kategooria | Rakenduse kasutaja vanuserühm, piirkond, muud andmed rakenduse kasutaja Google'i või Apple'i kontolt (informatsiooni antud liiki andmete kohta leiate Google'i või Apple'i privaatsuspoliitikates https://policies.google.com/privacy https://www.apple.com/privacy/) , rakenduses vaadeldud müügikohad, kampaaniad ja muud pakkumised, andmed rakendusega tehtud ostude kohta (ostu kuupäev ja kellaaeg, kauba nimetus, kogus, kogu ostu hind, AITÄH-kaardiga antud allahindluste summa). |
Andmete kategooria | Tehniline teave nutiseadme ja rakenduse kasutamise kohta (nt teave nutiseadme operatsioonisüsteemi kohta, viimane rakendusega ühenduse loomise aeg, kõigi ühenduste arv jne), asukoht (geolokatsioon selle täpsusega nagu Teie telefon seda pakub), Teile tehtud individuaalsed pakkumised, ajalugu ja kasutusalane teave. |
Andmete töötlemise õiguslik alus | Teie nõusolek kommertsteadaannete saamiseks ja individuaalsete pakkumiste saamiseks (Teie poolt rakenduses valitud viisil (SMS, e-post, mobiil (whatsapp, viber, messenger jne), infoteated rakenduses) profiilianalüüsi teel. |
Andmete töötlemise tähtaeg | Kuni rakenduse konto kustutamiseni või nõusoleku tagasivõtmiseni kommertsteadaannete ja individuaalsete pakkumiste saamiseks. Säilitame Teie nõusolekut ja tõendeid nõusoleku andmise kohta kuni rakenduse konto kustutamiseni või pikemalt meie vastu esitatud nõudmiste, pretensioonide või hagide vastu kaitsmiseks. |
Kui andsite rakenduses nõusoleku ajakohaste ja väärtuslike teadaannete ning individuaalsete pakkumiste saamiseks, töötleme Teie isikuandmeid automatiseeritud viisil ning edastame Teile rakenduse vahendusel kommertsteadaandeid ning individuaalseid pakkumisi (profiilianalüüs). Oluline on rõhutada, et meie andmeanalüüsi tegevused ei mõjuta mingil viisil Teie individuaalseid õigusi ega huve.
Võite igal ajal võtta tagasi oma nõusoleku kommertsteadannete saamiseks ning individuaalsete pakkumiste saamiseks profiilianalüüsi teel.
Kui Te ei anna nõusolekut kommertspakkumiste saamiseks (hüpikteadete ja / või geolokatsiooni teadete kujul) või võtate oma nõusoleku tagasi, ei saa me kahjuks pakkuda Teile kõiki rakenduse eeliseid (näiteks kui rakendusel pole juurdepääsu Teie nutiseadme asukoha andmetele (geolokatsioon), ei saa me Teile pakkuda teavet lähima müügikoha (Maxima kaupluse) või selle tööaja muutuste kohta ega ka muud Teile olulist teavet rakenduse kasutajale geolokatsiooniga antud teiste eeliste või pakkumiste abil), ega ka neid, mis on seotud rakenduse osade funktsioonide tagamise ja asjakohase teabe saatmisega (nagu muudatused selles poliitikas või tingimustes).
Kui ühendate rakenduse AITÄH-lojaalsusprogrammiga ja otsustate oma AITÄH-kontol vastu võtta AITÄH-lojaalsusprogrammi pakkumisi ja/või individuaalseid pakkumisi (hüpikteadete ja / või geolokatsiooni teadete kujul), saadame Teile AITÄH-lojaalsusprogrammi pakkumisi ja individuaalseid pakkumisi nendel valitud viisidel. Võite igal ajal mitte nõustuda või loobuda nõusoleku tagasivõtmise teel individuaalsete pakkumiste saamisest või muuta valitud teadete saamise viise (kanaleid), tehes vastavad muudatused rakenduse sätetes. Kui Te ei anna nõusolekut või võtate oma nõusoleku individuaalsete pakkumiste saamiseks tagasi, ei saa me kahjuks pakkuda Teile kõiki rakenduse eeliseid (nt individuaalsed pakkumised vastavalt Teie ostuharjumustele)
Ülaltoodut silmas pidades soovitame Teil regulaarselt üle vaadata poliitika ja tingimused ning pöörata tähelepanu tehtud muudatustele.
VII. VANUSETUVASTUS MOBIIL-ID JA SMART-ID ABIL VANUSEPIIRANGUGA KAUPADE SOETAMISEL
Töötame pidevalt selle nimel, et täiustada rakenduse funktsioone, luua innovatiivseid lahendusi ning muuta rakenduse kasutamine rakenduse kasutajatele mugavaks.
Kui olete rakenduse kasutaja ning valite vanusepiiranguga kaupade ostmisel võimaluse teostada vanusetuvastust mobiil-ID või smart-ID vahendusel, töötleme Teie isikuandmeid, mis on vajalikud mobiil-ID või smart-ID abil isiku audentimiseks ning vanuse tuvastamiseks.
Vanusetuvastus mobiil-ID ja smart-ID abil | |
---|---|
Andmete kategooria | Mobiil-ID abil vanusetuvastuse teostamisel töötleme Teie telefoninumbrit ning isikukoodi. Smart-ID abil vanusetuvastuse teostamisel töötleme Teie isikukoodi ning asukohariiki |
Andmete töötlemise alus | Teie antud nõusolek tingimustes ja poliitikas sätestatud korras. |
Andmete säilitamisperiood | Teie andmeid säilitatakse 90 päeva alates vanusetuvastuse teostamisest. |
Kui Te ei soovi eelnimetatud andmete töötlemist meie poolt, on Teil vanusepiiranguga toote ostmisel alati võimalus valida vanusetuvastuse teostamine kaupluse klienditeenindaja poolt.
VIII. MILLISTEST ALLIKATEST ME TEIE ISIKUANDMEID KOGUME
Kogume peaaegu kõik Teie isikuandmeid ainult Teilt. Rakenduse allalaadimisel ja konto loomisel edastate andmed meile otse, ostuandmeid aga AITÄH-kaardi müügikohtades kasutamisega ning Teie loodud rakenduse konto ja AITÄH-konto külastamisega. Maksekaardi andmed kogutakse maksekaardi väljastanud pangast.
Üldised andmed (vaata täpsemalt ka poliitika punktist 5) kõigi rakenduse kasutajate kohta (nt rakenduse kasutaja vanuserühm, piirkond, muud andmed kasutaja Google'i või Apple'i kontolt) saadakse Google Play või App Store'i platvormilt või vastavalt Google'ilt ja / või Apple’ilt kui operatsioonisüsteemi, platvormi pakkujalt, kus vastavaid teenusepakkujaid peetakse andmete töötlemisel kolmandateks osapoolteks, mistõttu soovitame Teil tutvuda nende teenusepakkujate privaatsuspoliitikaga.
IX. ANDMETE SAAJAD
Võime edastada Teie andmed töötlemiseks andmete saajatele, kes abistavad meid rakenduse, rakenduse konto ja AITÄH-lojaalsusprogrammi teostamisel ja haldamisel. Selliste isikute hulka võivad kuuluda rakenduse arendajad, rakenduse haldamisteenuse pakkujad, andmekeskused, hooldus- ja pilveteenuste pakkujad, nutiseadmete rakenduste jälgimise teenuse pakkujad, otseturunduse teenuse pakkujad, kommertspakkumiste ja teabeteatiste, turu-uuringute või ärianalüütika teenuse pakkujad jne. Igal juhul edastame andmetöötlejale ainult sellise andmemahu, mis on vajalik konkreetse ülesande täitmiseks või konkreetsete teenuste osutamiseks. Meie kaasatud andmetöötlejad võivad Teie isikuandmeid töödelda ainult meie juhiste kohaselt ega tohi neid muul otstarbel kasutada ega teistele inimestele meie nõusolekuta edastada. Lisaks peavad nad tagama Teie andmete kaitse kehtivate õigusaktide nõuete ja meiega sõlmitud kirjalikele lepingute kohaselt, mis näevad muu hulgas ette, et pärast meie antud ülesande täitmist või koostöö lõpetamist tuleb Teie andmed jäädavalt kustutada.
Andmeid võidakse edastada ka äripartneritele ja teenusepakkujatele, kes tagavad rakenduse või selle funktsioonide toimimise ja toetavad neid (nt maksekaarte väljastavad pangad, makseteenuse pakkujad jne).
Juhime tähelepanu sellele, et Teie anonüümseks muudetud (pseudonümiseeritud) isikuandmed võidakse statistika, turu ja rakenduste kasutajate käitumise uurimise eesmärgil edastada ettevõtetele, mis tegutsevad väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda, näiteks USAs (Google jt). Kolmandatel isikutel puudub võimalus pseudonümiseerimise tulemusena seostada kogutud andmeid Teie isikuga. Müüja tagab, et isikuandmeid töödeldakse Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmääruses ja muudes kohaldatavates õigusaktides sätestatud viisil. Lisateabe saamiseks, milliseid andmeid edastatakse väljapoole Euroopa Majanduspiirkonda ja miks, ning muude sellega seotud küsimuste kohta vaadake täpsemalt poliitika punktist neli või kirjutage e-kirja aadressile dpo@maxima.ee
Andmeid võib edastada ka pädevatele riigiasutustele või õiguskaitseasutustele, näiteks Politsei- ja Piirivalveametile, riigiprokuratuurile, kohtule, kontrolli- või järelevalveinstitutsioonidele, asutustele, kuid ainult vastusena nende taotlustele ja ainult juhul, kui see on vajalik kehtivate õigusaktide kohaselt või õigusaktides ette nähtud juhtudel ja korras, et tagada meie õigusi, meie klientide, töötajate ja ressursside turvalisust, esitada, esile tõsta ja kaitsta seaduslikke nõudeid.
X. TURVALISUS
Müüja kasutab Teie isikuandmete turvalisuse tagamiseks mitmesuguseid füüsilisi, tehnilisi ja organisatsioonilisi turvameetmeid. Teeme kõik võimaliku Teie isikuandmete kaitsmiseks, kuid tahame juhtida tähelepanu sellele, et interneti ega mobiilside kaudu edastatava teabe turvalisust ei ole müüjal võimalik täielikult tagada, seetõttu soovitame Teil iseseisvalt hinnata teabe konfidentsiaalsusega seotud riske ja neid arvesse võtta, kui otsustate meile edastada mis tahes teavet nimetatud viisidel, samuti peate kaitsma ka oma nutiseadmeid – mitte installima tundmatut tarkvara, mitte külastama kahtlaseid veebisaite. Lisaks peate hoidma parooli ja muid sisselogimisandmeid turvaliselt enda teada.
XI. TEIE ÕIGUSED
Tulenevalt isikuandmete kaitse alastest õigusaktidest kohustume meie Teile tagama ja Teil on võimalus kasutada järgmisi isikuandmete kaitsega seotud õigusi:
-
Õigus saada teavet selle kohta, kas töötleme Teie isikuandmeid ja kui töötleme, siis milliseid isikuandmeid töödeldakse
Teil on õigus saada meie kinnitust selle kohta, kas me töötleme Teie isikuandmeid, samuti õigust tutvuda Teie töödeldavate isikuandmetega, teavet andmete töötlemise eesmärkide, töödeldavate andmete kategooria, andmete saaja kategooria, andmetöötluse perioodi, andmeallikate, automatiseeritud otsuste tegemise, sealhulgas profiilianalüüsi koostamise, samuti selle tähenduse ja tagajärgede kohta. Eeltoodud teave on Teile esitatud selles poliitikas ja usume, et see on Teile kasulik. Kui olete rakenduse konto kasutaja või olete sidunud rakenduse konto AITÄH-kontoga (olemasoleva AITÄH-kaardiga) või loonud uue virtuaalse AITÄH-kaardi, saate oma rakenduse kontol tutvuda oma isikuandmetega, mida me töötleme, näiteks kontrollida oma praegust teavet, andmeid, Teie antud nõusolekuid, tühistada juba antud nõusolekuid või anda uusi, soovi korral vaadata üle kehtivaid individuaalseid pakkumisi, saada rakenduse või AITÄH-kaardi abil ülevaate vähemalt viimase 2 aasta ostude ajaloost (MAXIMA raha lisamine ja kasutamine), kontrollida MAXIMA raha jääki. Pange tähele, et rakendus ja AITÄH-konto on seotud konkreetse AITÄH-kaardiga, seega on kontol näidatud ainult kehtiva AITÄH-kaardi kasutusajalugu. Kui vahetate AITÄH-kaarti, ei kuvata rakenduse kontol vana kaardi kasutamise ajalugu isegi siis, kui olete kaardid ühendanud. Kui selles poliitikas ja rakenduse kontol pakutav teave pole Teie jaoks piisav, võite alati meiega ühendust võtta selles poliitikas esitatud viisil.
-
Õigus taotleda oma isikuandmete parandamist
Kui Teie esitatud andmed on muutunud või Te näete, et Teie kohta töödeldav teave on ebatäpne või vale, on Teil õigus nõuda selle teabe muutmist, täpsustamist või parandamist.
Võite oma andmeid iseseisvalt rakenduse kontol parandada või edastada meile ajakohastatud andmed meie poole selles poliitikas esitatud viisil pöördumise teel ja oma andmete parandamise või nende täpsustamise taotlemise teel. -
Õigus nõusolekust taganeda
Kui me töötleme Teie andmeid Teie nõusoleku alusel, on Teil õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta ja Teie nõusolekul põhinevate andmete töötlemine lõpetatakse.
Näiteks võite igal ajal tühistada oma nõusoleku saada rakendusest kommertspakkumisi ja teavet, samuti oma nõusoleku profiilianalüüsi koostamiseks, et teha Teile isikupärastatud pakkumisi. Nende nõusolekute tagasivõtmine ei piira Teie edasist rakenduse kasutamist ega AITÄH-lojaalsusprogrammis osalemist ega võimalust kasutada selle muid eeliseid, kuid see tähendab, et me ei saa Teile teha individuaalselt soodsaid pakkumisi jms.
Võite oma nõusolekut korrigeerida selle tühistamise teel või oma varem tühistatud nõusoleku uuesti andmise teel rakendusele ajakohastatud teabe edastamisega oma rakenduse kontol või nutiseadmes nõusoleku tingimuste muutmise teel või meie poole selles poliitikas esitatud viisil pöördumise teel.
Kui Teie nõusolek aegub või see tühistatakse või annuleeritakse, kustutame Teie nõusolekul töödeldud andmed, välja arvatud juhul, kui nende töötlemiseks on muud alust, et saavutada muid poliitikas sätestatud andmetöötluse eesmärke – kuid poliitikas sätestatud juhtudel muudame andmed jäädavalt anonüümseks.
Võime igas olukorras säilitada Teie nõusolekut ja selle tõendit pikema aja jooksul, kui seda on tarvis meie õiguste kaitsmiseks seoses meie vastu esitatud nõuetega, pretensioonidega. -
Kaebuse esitamise õigus
Kui Teile näib, et töötleme Teie andmeid isikuandmete töötlemist käsitlevate õigusaktide nõudeid rikkudes, soovitame Teil meiega koheselt otse ühendust võtta. Usume, et suudame kõik Teie kahtlused hajutada, rahuldada taotlused ja parandada vead, kui neid esineb.
Kui te pole meie pakutavate lahendustega rahul või kui me Teie arvates ei võta kasutusele vajalikke meetmeid, on Teil õigus esitada kaebus järelevalveasutusele, mis Eesti Vabariigis on Andmekaitse Inspektsioon (lisateavet saate aadressilt https://www.aki.ee/et) -
Õigus esitada andmete töötlemise kohta vastuväiteid, kui töötlemine põhineb õigustatud huvil.
Teil on õigus vaidlustada isikuandmete töötlemine, kui isikuandmeid töödeldakse meie õigustatud huvide alusel. Arvestades aga rakenduse konto ja AITÄH-lojaalsusprogrammi tingimustes ja poliitikas kirjeldatud eesmärke ja toimimispõhimõtet ning mõlema osapoole – Teie kui andmesubjekti ja meie kui andmete töötleja õigustatud huvide tasakaalu, tuleb märkida, et Teie vastuväited võivad tähendada, et meil ei ole kahjuks võimalik tagada Teile võimalust edaspidi rakenduse kontot kasutada ja AITÄH-lojaalsusprogrammis osaleda.
Kui soovite kasutada selles jaotises sätestatud õigust, saatke meie andmekaitsespetsialistile kirjalik taotlus poliitikas esitatud kontaktandmetel. -
Õigus taotleda andmete kustutamist (õigus olla unustatud)
Kui esinevad isikuandmete töötlemist reguleerivates õigusaktides nimetatud olulised asjaolud (eelkõige isikuandmete kaitse üldmääruse1 artiklis 17 nimetatud alused), näiteks kui isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult või andmete töötlemise õiguslik alus on kadunud, on Teil õigus nõuda, et kustutaksime Teie isikuandmed. Kui soovite kasutada selles jaotises sätestatud õigust, saatke meie andmekaitsespetsialistile kirjalik taotlus poliitikas esitatud kontaktandmetel.
Samuti saate oma isiklikke andmeid igal ajal kustutada. Konto kustutamiseks tuleb Teil teha vastavasisuline avaldus aadressil klienditugi@maxima.ee järgides rakenduse kasutustingimustes toodud juhiseid. Konto kustutamisel kustutatakse jäädavalt kõik isiklikud andmed, mis olid vajalikud rakenduse konto toimimiseks. Kui Teie isikuandmeid, mida töödeldi, kui olite rakenduse kasutaja, kasutatakse muudel selles poliitikas nimetatud eesmärkidel ja nende töötlemise õiguslik alus ei ole nõusolek, võime säilitada vastavat teavet, et tagada nende eesmärkide saavutamine, näiteks raamatupidamisdokumentide ringlust reguleerivatest õigusaktidest tulenevate nõuete täitmine, kui olete rakenduse kaudu tasunud ostude eest, või et tagada tõendite olemasolu juhuks, kui esitate pretensiooni, mis võib olla seotud Teie kogemusega rakenduse kasutajana. -
Õigus nõuda andmete töötlemise piiramist
Kui andmete töötlemist käsitlevates õigusaktides on viidatud olulistele asjaoludele, näiteks kui isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult, vaidlustate andmete õigsuse või esitate vastuväiteid andmete töötlemise kohta meie õigustatud huvide alusel, on Teil õigus oma andmete töötlemist piirata. Pange aga tähele, et andmetöötluse piirangute tõttu ja selliste piirangute kehtivuse ajal ei pruugi me olla võimelised andma Teile kõiki rakenduse kasutajale pakutavaid mugavusi ja eeliseid.
Kui soovite kasutada selles jaotises sätestatud õigust, saatke meie andmekaitsespetsialistile kirjalik taotlus poliitikas esitatud kontaktandmetel. -
Õigus andmete edastamisele
Teil on õigus nõuda selliste andmete edastamist, mille olete meile digitaalsel kujul andnud. Pärast Teie andmete edastamise taotluse saamist tagame Teie õiguse realiseerimise andmete levinud ja arvutis loetavas vormingus väljastamise teel või Teie soovitud andmete digitaalsel kujul Teie valitud adressaadile saatmise teel, võttes arvesse Teie taotluses esitatud teavet.
Kui soovite kasutada selles jaotises sätestatud õigust, saatke meie andmekaitsespetsialistile kirjalik taotlus poliitikas esitatud kontaktandmetel. -
Taotluse menetlemise kord
Püüdes kaitsta kõigi meie rakenduse kasutajate ja klientide andmeid ebaseadusliku avaldamise eest, peame Teilt andmete esitamise taotluse saamise korral või Teie muude õiguste tagamiseks veenduma, et olete rakenduse tegelik kasutaja ja/või et AITÄH-kaart on väljastatud Teile. Selleks võime paluda teil esitada oma rakenduse kontol või AITÄH-kontol esitatud ajakohased andmed (näiteks eesnimi, perekonnanimi, sünnikuupäev, e-posti aadress või mobiiltelefoni number) ja võrrelda, kas Teie esitatud andmed vastavad rakenduse konto või AITÄH-kontole vastavatele andmetele. Selle kontrolli käigus võime saata kontrollimisteate Teie edastatud kontaktandmete alusel tekstisõnumiga või e-kirjaga, milles taotletakse autoriseerimist. Kui kontrollimine ebaõnnestub, näiteks Teie esitatud andmed ei vasta rakenduse kontol antud andmetele või kui Te ei autoriseeri pärast tekstisõnumi või e-kirja saamist, oleme sunnitud tõdema, et Te pole taotletud andmete andmesubjekt, ja lükkame Teie taotluse tagasi.
Kui oleme saanud Teie taotluse mõne Teie õiguse tagamiseks ja ülaltoodud kontrollimise edukalt lõpule viinud, kohustume esitama Teile teabe Teie taotluse täitmise edenemise kohta viivitamata, kuid igal juhul mitte hiljem kui ühe kuu jooksul pärast Teie taotluse saamist ja kontrollimise lõpuleviimist. Arvestades taotluse keerukust ja taotluste arvu, on meil õigus pikendada ühekuulist perioodi veel kahe kuu võrra, kuid sellest teavitame Teid enne esimese kuu lõppu ja põhjendame niisugust pikendamist.
Kui Teie taotlus on esitatud digitaalselt, saadame Teile ka vastuse digitaalsete vahendite abil, välja arvatud juhul, kui see pole võimalik näiteks suure teabemahu tõttu või kui palute meil vastata muul viisil või kui Teid ei ole võimalik identifitseerida.
Kui oleme sunnitud õigusaktides sätestatud asjaolude tõttu Teie taotluse tagasi lükkama, teavitame Teid keeldumisest kirjalikult ja põhjendame keeldumist õigusaktides sätestatud nõuete kohaselt.
Andmesubjektid võivad esitada avalduse ülalnimetatud õiguste kasutamiseks (sealhulgas nõusoleku tagasivõtmiseks või Teie andmete kasutamise keelamiseks), samuti kaebused, teatised või taotlused e-posti teel aadressil dpo@maxima.ee. Õigusi teostatakse õigusaktides sätestatud tingimuste, piirangute ja erandite järgi.
Võite rakenduse kasutamise igal ajal lõpetada selle oma nutiseadmest kustutamise teel. Sel juhul me lõpetame Teie rakenduse kasutamisega seotud andmete kogumise. Rakenduse kasutamise ajal kogutud andmete kustutamiseks tuleb Teil esitada avaldus tingimustes ja poliitikas sätestatud korras.
Rakenduse kustutamine/eemaldamine ei kõrvalda Teie rakenduse kontot ega AITÄH-kontot ega blokeeri AITÄH-kaarti, mis tähendab, et ka pärast rakenduse kustutamist jätkame Teie AITÄH-lojaalsusprogrammi privaatsusavalduses sisalduvate isikuandmete kogumist ja töötlemist AITÄH-lojaalsusprogrammis sätestatud korra ja tingimuste järgi.
XII. KUIDAS SAATE MEIEGA ÜHENDUST VÕTTA?
Kõigi isikuandmete töötlemisega seotud küsimuste korral saate meiega ühendust võtta järgmistel viisidel:
- Kirjutades e-posti aadressile: info@maxima.ee või postiaadressile: Aiandi 13/2, Tallinn 12918 või
helistades meie tasuta infotelefonile: 8000 2121 - Andmekaitsespetsialisti kontaktandmed:
E-posti aadress: dpo@maxima.ee
Postiaadress: : Aiandi 13/2, Tallinn 12918
Kirjad aadressaadile: MAXIMA andmekaitsespetsialist (MAXIMA Eesti OÜ andmekaitsespetsialistile). - Meie kui isikuandmete töötleja rekvisiidid:
MAXIMA Eesti OÜ
Registreerimisnumber 10765896
Juriidiline aadress: Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Aiandi tn 13/2, 12918
XIII. POLIITIKA KEHTIVUSAEG
Poliitika jõustus 2020. aasta 15. juunil. Kui muudame poliitikat, avaldame selle värskendatud versiooni rakenduses, samuti teavitame Teid muudatustest Teie esitatud kontaktandmetel ja kutsume Teid muudatustega tutvuma.