Inimeste vajadused ja turvalisus on Maxima igapäevategevuste keskmes
2020-03-25
Tagasi

Inimesed vajavad ekstreemsetes olukordades turvalisust – kodus, kontoris, avalikus kohas. Maxima tööandjana ja jaekaubandusketina saab pakkuda turvalisust kontoris ja logistikakeskuses töötajatele ja klientidele meie kauplustes. Nädala pärast klientidele lisaturvalisust laienenud ostuvõimaluse lahendusega üle Eesti.
 
Hetkest, mil tekkisid esimesed märgid viiruse levikust Balti riikides, alustas Maxima koheselt turvalisust suurendavate meetmete elluviimist töökohtadel ja kauplustes. Enam kui kahe nädalaga on ellu viidud 12 erinevat nii töötajate kui ka klientide turvalisust tõstvat meedet (vt allpool)
 
Eriolukorra tingimustes on kõige olulisem pakkuda inimestele turvatunnet, seda nii riigi poolt vastuvõetud meetmete näol kui ka sellega, et inimestel oleks kättesaadavad nii toiduained kui ka esmatarbekaubad.
 
„Täna võime öelda, et ka kõige kõrgema nõudlusega päevadel suutsime pakkuda oma klientidele nii toiduaineid kui ka esmatarbekaupu. Kuid on selge, et tänane olukord ei sarnane lihtsalt kriisiolukorraga ning seetõttu peame kõik valmistuma keerulise aja jätkumiseks,“ sõnas MAXIMA Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.
 
Mida pikemalt eriolukord kestab, seda suuremat mõju avaldab see inimeste ostujõule ja ostuharjumustele – täna näeme, et inimeste elu keskendub kodudesse. See omakorda tähendab jaekaubanduskettidele survet ka tarnijatele. On mõistetav, et keerulises olukorras mõtleb iga organisatsioon enda hakkamasaamisele, kuid peame arvestama, et meil on ühine eesmärk – Eesti inimene ja tema vajadused.
 
Maxima kutsub üles tootjaid tegema koostööd ka kõige keerulisemates küsimustes nagu seda on tellimused, tarned ja ostuhinnad. „Kriis ei saa olla vabandus kohustuste mittetäitmiseks, seda enam kui me räägime inimeste hakkamasaamisest,“ sõnas Edvinas Volkas. „Meie ülesanne hinnaliidrina on tagada keerulises majandusolukorras klientidele soodne ostukorv ja seda me saame teha vaid koos oma partneritega,“ lisas Edvinas Volkas.
 
MAXIMA Eesti jaekaubandusketti kuulub 84 kauplust, millest 58 on Maxima X kodukauplused, 21 Maxima XX supermarketid, 3 Maxima XXX hüpermarketit ning 2 Express-formaadi mugavuspoodi, lisaks Barbora kaubamärgi all toimiv e-pood. Jaekaubandusketti kuulub kaheksa kulinaariatsehhi ja logistikakeskus.
 
Maxima on Baltikumi suurim jaekaubandusettevõte. Maxima Eesti koosseisu kuulub 3700 töötajat. DDB Brand Capitali Baltimaade kaubamärkide uuringu kohaselt on Maxima parima hinna ja kvaliteedi suhtega ettevõte Eestis.

12. meedet:
  1. Puhastame kõiki pindasid kaks korda päevas - hommikul ja pärastlõunasel tipptunnil.
  2. Puhastame iseteeninduskassade alasid iga kahe tunni tagant
  3. Oleme rakendanud igas kaupluses kontroll- ja raporteerimissüsteemi, millega tagada kehtestatud hügieeni- ja sanitaarnõuete järgimine.
  4. Oleme kõikidele oma töötajatele andnud isiklikud pudelid desinfektsioonivahenditega.
  5. Oleme kõikide kaupluste sisenemis- ja väljumisalale pannud välja desinfektsioonivahendid ostjatele kasutamiseks. 
  6. Alustasime plastikust kaitsesirmide paigaldamist kaupluste kassadesse.
  7. Kõik ostjatega otseses kontaktis olevad töötajad kannavad kaitsemaske.
  8. Paigaldasime kassade ette kleeplintidest märgised, mis markeerivad soovituslikku distantsi ostjate vahel.
  9. Kontrollime igahommikuselt kõikide kauplusetöötajate tervist, mõõtes nende kehatemperatuuri.
  10. Vähendasime kaupluste lahtiolekuaegasid kella 9-21 eesmärgiga vältida töötajate omavahelist kokkupuutumist vahetuste vahetumisel ja iga vahetus töötab autonoomselt.
  11. Oleme suunanud kõik kontoritöötajad kaugtööle. 
  12. Pakendasime kõik kaalutooted, mida ei ole võimalik kodus pesta - näiteks erinevad pagaritooted, küpsised.

 

 

 

MAXIMA Finants teleMAXIMA Kinkekaardid
Naujienlaiškis
Gaukite naujausius pasiūlymus bei akcijas tiesiai į el. pašto dėžutaę.