app-kkk
Tagasi
ÜLDISED KÜSIMUSED RAKENDUSE KASUTAMISE KOHTA
1. Miks minu rakendus ei tööta?
Kontrollige, kas telefonis toimib Wi-Fi või kas mobiilne andmeside on sisse lülitatud. Rakendus töötab ainult siis, kui on olemas internetiühendus.
2. Kuhu peaksin pöörduma, kui vajan abi või minu rakendus ei tööta?
Raputa telefoni ja täida tagasiside vorm. Lisaks saad rakenduse veerus „Rohkem“ valige „Abi ja tagasiside“ ning täitke küsitlusvorm või helistage tasuta infoliinile numbril 800 2121 (töötab E-R 8.00-17.00).
3. Miks ma ei saa rakendust alla laadida Google Playst?
Kontrollige asukoha seadistusi „Google Play“ rakenduses. Rakendust saab kasutada Eestis. Google Play alt vali konto ja eelistused.
4. Kas MAXIMA mobiilirakenduse kasutamine on turvaline?
Jah, MAXIMA mobiilirakenduse kasutamine on turvaline, sest:
- Sul on sisselülitamisel võimalus kasutada turvakoodi või sõrmejälge;
- maksekaardi andmed on krüpteeritud.
5. Milleks on rakenduses vaja turvakoodi?
Turvakoodiga soovitatakse rakendust kaitsta, et tagada rakenduses olevate isikuandmete turvalisus ning turvakood on kohustuslik, kui telefonile lisatakse maksekaart. Turvakoodi teadmata ei saa makset kinnitada.
6. Kas ma saan turvakoodi välja lülitada?
Jah, saate seda teha klõpsates „Rohkem“ -> „Sätted“ -> „Turvakood“ ->„Kasuta rakenduse avamisel“. Maksete kinnitamiseks ei saa, see on kohustuslik.
7. Mida teha, kui olen unustanud turvakoodi või kogemata blokeerinud rakenduse?
Kui olete mitu korda järjest sisestanud vale turvakoodi, ei saa liituda rakendusega 10 minuti jooksul. Selle aja möödudes proovige sisestada turvakood uuesti.
Kui olete turvakoodi unustanud, saate kasutada meeldetuletusfunktsiooni „Unustasin turvakoodi", mille leiate turvakoodi sisestamise aknast.
8. Kas ma saan skaneerida QR-koodi?
Pärast kaupade skaneerimist.
9. Miks mul ei lubata skaneerida QR-koodi või triipkoodi?
Telefoni sätetes tuleb lubada rakendusel kasutada kaamerat.
Kui rakendusel on lubatud kasutada kaamerat, kuid QR-koodi skaneerimine pole võimalik, kontrollige telefoni ekraani erksuse seadistust ja suurendage seda kuni 100%.
10. Ma ei soovi, et minu telefoni ekraan lülituks välja siis, kui toimub maksmine kassas.
Korrigeerige telefoni ekraani sätetes funktsiooni „Automaatse lukustamise“ (Auto-lock) või „Lõppes ekraani aeg“ seadistust.
11. Milleks kasutatakse asukoha tuvastust?
Asukoha tuvastus on vajalik selleks, et Skänni ja Kõnni kasutamisel suudaksime tuvastada, millises poes te funktsiooni kasutate. Samuti selleks, et toimiks maakaartide funktsioon, et võiksime saata hüpikteateid asukoha järgi, kui te nõustute neid saama.
12. Miks on kassatšekil näidatav MAXIMA raha jääk teistsugune kui mobiilirakenduses?
Andmed uuenevad mobiilirakenduses iga 30–35 minuti järel, kontrollige hiljem uuesti.
13. Miks ei näidata rakenduses kassatšekki, kui olen ostnud mobiilirakendusega?
Palun kontrollige, kas äpis on digitaalsed ostutšekid sisse lülitatud, ainult siis näete tšekke.
14. Kas võin loobuda minu e-postile saadetavatest ostutšekkidest?
Jah, saab. Rohkem – Minu Aitäh profiil – digitaalne tšekk – ja vali endale sobiv variant või variandid.
TELEFON KUI OSTUPULT
15. Kuidas saan poes äppi kasutada?
Poodi sisenemisel ava äpp ja vajuta nupule „Skänni ja Kõnni“. Seejärel kinnita poe asukoht ja asu ostlema!
16. Kuidas saan tooteid lisada ja eemaldada?
Toote lisamiseks vajuta nupule „lisa toode“ ja skaneeri toote EAN kood, mille oma ostukorvi soovid lisada. Kui Soovid ostukorvist toodet eemaldada, vajuta nupule „eemalda toode“ ja viimasena skaneeritud toode saab eemaldatud. Kui soovid eemaldada varem lisatud toodet, siis vajuta nupule „eemalda toode“ ja skaneeri sel hetkel ka eemaldamist vajava toote EAN kood. Ostlemise lõpetamiseks vajuta „lõpeta“ ja suundu iseteenindus- või tavakassasse.
17. Kus on võimalik ostude eest tasuda?
Tasuda on võimalik, kas iseteenindus- või tavakassas. Tavakassas tuleb teenindajale öelda, et soovid tasuda äpi ostude eest. Iseteeninduskassas vajuta lihtsalt nupule „Äpi ostude tasumine´´. Seejärel tuleb ekraanile QR-kood, mis tuleb skaneerida ja kogu Sinu ostukorv kuvatakse ekraanil. Järgi ekraani juhiseid ja tasu just nii nagu Sulle on mugav.
LOJAALSUSPROGRAMM JA PERSONAALSED PAKKUMISED
18. Mida teha, kui ma pole lojaalsusprogrammis AITÄH osaleja ja mul pole AITÄH kaarti?
Võite luua virtuaalse AITÄH kaardi ja saada rakenduses MAXIMA lojaalsusprogrammi osalejaks.
19. Mis on virtuaalne AITÄH kaart ja kuidas seda luua?
Virtuaalne AITÄH kaart on lojaalsusprogrammis osalejale loodav AITÄH kaart elektroonilisel kujul, mis on samasugune, nagu plastist AITÄH kaart.
20. Kas võin kasutada rakendust ainult AITÄH kaardina? Kas tuleb lisada pangakaart?
Jah, võite rakendust kasutada ka ainult AITÄH kaardina pangakaarti lisamata.
21. Kas võin lisada AITÄH kaardi mitmele mobiiltelefonile?
Ei, ühte AITÄH kaarti võite omada ainult ühes mobiiltelefonis.
22. Kas võib üheaegselt kasutada sama AITÄH kaarti füüsiliselt ja telefonis?
Jah, võib.
23. Kas võin rakendusele lisada rohkem kui ühe AITÄH kaardi?
EI, võite omada ainult ühte AITÄH kaarti.
24. Kas rakenduses näen samu interneti AITÄH rakendusel pakutavaid soodustusi või kas need võivad erineda?
Rakenduse veerus „Avaleht“ on pakkumised antud kahes veerus, kuid soodustused ei erine.
25. Kas saan kasutada kogutud MAXIMA raha skaneerides AITÄH kaarti mobiilirakendusega?
Jah, AITÄH raha võite kassas kasutada nii, nagu tavaliselt.
MAKSEKAARDID
26. Miks ma ei saa rakendusele lisada pangakaarti?
- Teie kaardil pole sisse lülitatud turvalised internetimaksed. Kontrollige, kas Teie lisatud kaardil on sisse lülitatud turvalised internetimaksed või uuendage neid, st lülitage välja ja lülitage uuesti sisse. Seda võite teha internetipangas.
- Kaardi väljaandja riik ei ole üks kolmest Balti riigist.
- Kaart ei vasta turvanõuetele.
- Kaart on aegunud.
27. Kas võin rakendusele lisada rohkem kui ühe maksekaardi?
EI, võib olla ainult üks lisatud pangakaart.
28. Milliseid pangakaarte ei tohi rakendusega siduda?
- Kaarte, mis ei vasta turvanõuetele, st identsuse kinnitamiseks kaardi välja andnud pank ei nõua sisselogimisparoolide ja/või turvakoodide jm sisestamist.
- Kaarte, mille väljaandja ei ole üks kolmest Balti riigist.
- Kaarte, millel pole sisse lülitatud turvalised internetimaksed.
29. Miks rakenduses ei saa skaneerida maksekaarti?
Kontrollige, kas Teie kaardinumber on reljeefne (reljeefkirjas trükitud). Kui ei, sisestage kaardi andmed käsitsi.
30. Kui ma lisan pangakaarti rakendusele, siis miks seda pole näha?
Kui Te lisasite identifitseerimiskaardi, kuid veerus „Rahakott“ ei ole lisatud kaarti näha, on soovitatav väljuda rakendusest „Rohkem > Minu profiil > Login välja“ ning seejärel uuesti siseneda. Kaart peaks olema nähtav.
MAKSMINE ÄPIGA
31. Milline on suurim ostukorvi summa, mille eest rakendusega maksta saab?
Suurim summa on Teie pangakaardi limiit.
32. Milliste kaupade eest ei saa rakendusega maksta?
Kolmandate isikute teenuste, loteriipiletite, üritusepiletite ja kinkekaartide eest. Üksikasjalik nimekiri on esitatud mobiilrakenduse tingimustes („Rohkem“ -> „Kasutustingimused“ -> „Rakenduse kasutustingimused“).
33. Mida teha, kui maksmise ajal rakendus näitab teadet „Server ei ole hetkel ligipääsetav"?
On tekkinud süsteemsed häired, mille tõttu rakendus ei saa sobivalt toimida. Sellisel juhul lülitage rakendus täielikult välja, st ärge laske rakendusel töötada taustal ja lülitage rakendus uuesti sisse. Kui olukord kordub, valige teine makseviis ja proovige kasutada rakendust hiljem.
34. Miks pärast maksmist kassas ei lubata mul kasutada rakendust ja näidatakse akent, mis tähendab, et funktsioon ei toimi seni, kuni toimub maksetoiming?
- Kui maksetoiming on lõppenud tuleb kontrollida, kas veerus „Kassa“ on suletud eduka makseoperatsiooni aken;
- Ekraanil tuleb klõpsata „Tühista" ja kõik funktsioonid hakkavad uuesti sobilikult tööle;
- Peab ostja rakenduse täiesti välja logima ja uuesti sisse logima. Siis peaksid funktsioonid töötama. Kui ikkagi ei tööta, tuleb probleemist teavitada e-posti teel aadressil klienditugi@maxima.ee
35. Mida teha, kui iseteeninduskassas makseviisi valimisel näen punase X-iga läbikriipsutatud valikut „Mobiilne makse“?
Teie mobiilirakenduses pole lisatud maksekaarti ja maksmine rakendusega pole võimalik. Kui tahate maksta rakendusega, siduge sellega oma maksekaart rakenduse veerus „Rahakott“.
36. Kui makse sooritamisel rakendusega näidati veateadet, kuidas saan teada, kas makse on sooritatud ja et ma ei maksa topelt?
Kui kassas ei trükitud maksetšekki või seda pole näha äpist, siis makse pole sooritatud ja raha ei ole kontolt maha arvestatud. Kui raha arvestati maha topelt, pöörduge meie infoliini poole numbril 800 2121 või e-posti teel klienditugi@maxima.ee.
37. Miks pärast QR-koodi skaneerimist kassas ja seni, kuni toimub maksmine, ei saa üle vaadata teisi menüüpunkte?
Pärast QR-koodi skaneerimist ja seni, kuni toimub maksmine, saab üle vaadata ainult menüüpunkti „Kampaaniad“. Menüüpunktid „Personaalsed pakkumised“ ja „Rahakott“ pole maksmise ajal ligipääsetavad, sest personaalsete pakkumiste ja maksmise infot töödeldakse ja edastatakse serverisse.