KKK

Kõige kiirema vastuse enda küsimusele või murele äpi kasutamise kohta leiad siit. Kui sobivat lahendust siiski ei leidu, palume raputada probleemi ilmnemisel telefoni (äpp peab raputamise hetkel olema avatud), seejärel kuvatakse teile tagasisideankeet. Selliselt tagasisidet andes saab meie arendusmeeskond täpse info probleemi kohta ja pakkuda ka kiiret lahendust. Mugavaid poeskäike kasutades äppi!

1. Kas ma saan kasutada äppi kui mul ei ole Aitäh kaarti?

Jah, luues endale Maxima äpi kaudu konto liitute ühtlasi ka meie AITÄH lojaalsusprogrammiga ning saate endale virtuaalse AITÄH kaardi, mis on mugavalt teie äpis. Lähtudes keskkonnasäästlikust mõtteviisist soovitame luua just digitaalse Aitäh kaardi, mis on samasuguste omadustega nagu plastikust AITÄH kaart. 

 

2. Kas ma saan kasutada enda olemasolevat plastik AITÄH kaarti ka äpis?

Jah, saab kasutada. Kui tõmbate endale äpi ja loote konto, siis saate olemasoleva plastikkaardi siduda äpiga. Selleks tuleb äpi konto loomisel skaneerida plastikkaardi triipkood. NB! Äpis saab olla ainult üks AITÄH kaart korraga.

 

3. Miks minu rakendus ei tööta?

Kontrollige, kas telefonis toimib Wi-Fi või kas mobiilne andmeside on sisse lülitatud. Lisaks kontrollige, kes teie äpp on uuendatud. Kui äpiga seotud mured ei kao, siis andke meile tagasisidet.

 

4. Kuhu pöörduda, kui vajan abi või minu rakendus ei tööta?

Raputa telefoni ja täida tagasiside vorm. Lisaks saad rakenduse veerus „Rohkem“ valige „Abi ja tagasiside“ ning täitke küsitlusvorm või helistage tasuta infoliinile numbril 800 2121 (töötab E-R 8.00-17.00 v.a riigipühad).

 

5. Kas Maxima Eesti mobiilirakenduse kasutamine on turvaline?

Jah, MAXIMA mobiilirakenduse kasutamine on turvaline, sest:

  • sul on sisselülitamisel võimalus kasutada turvakoodi või sõrmejälge;
  • maksekaardi andmed on krüpteeritud.

 

6. Milleks kasutatakse asukoha tuvastust?

Asukoha tuvastus on vajalik selleks, et Skänni ja Kõnni funktsiooni kasutamisel suudaksime tuvastada, millises poes te äppi kasutate ja automaatselt kaupluse teie äpis ka kinnitada.

 

7. Milleks kasutatakse kaamera funktsiooni?

Kui rakendusel on lubatud kasutada kaamerat, kuid QR-koodi skaneerimine pole võimalik, kontrollige telefoni ekraani erksuse seadistust ja suurendage seda kuni 100%.

 

8. Miks mul ei lubata skaneerida QR-koodi või triipkoodi?

· Telefoni sätetes tuleb lubada rakendusel kasutada kaamerat.

· Kui rakendusel on lubatud kasutada kaamerat, kuid QR-koodi skaneerimine pole võimalik, kontrollige telefoni ekraani erksuse seadistust ja suurendage seda kuni 100%.

 

9. Kuidas lisada äpi turvaliseks avamiseks turvakood?

Kui soovite, siis saate lisada turvakoodi äpi avamisel. Saate koodi lisada või eemaldada kui avate äpi menüüst „Rohkem“ -> „Sätted“ -> „Rakenduse turvakood“ ->„Kasuta rakenduse avamisel“. Teil on võimalik äpi avamisel kasutada ka biomeetria võimalusi, seda saate aktiveerida samast kohast.

 

10. Mida teha, kui olen unustanud turvakoodi või kogemata blokeerinud rakenduse?

· Kui olete mitu korda järjest sisestanud vale turvakoodi, ei saa liituda rakendusega 10 minuti jooksul. Selle aja möödudes proovige sisestada turvakood uuesti.

· Kui olete turvakoodi unustanud, saate kasutada meeldetuletusfunktsiooni „Unustasin turvakoodi", mille leiate turvakoodi sisestamise aknast.

 

1. Kas ma saan äppi kasutades osa kõikidest AITÄH kaardi hüvedest?

Jah, virtuaalne AITÄH kaart ja füüsiline AITÄH kaart toimivad samamoodi.

 

2. Kas ma kogun AITÄH raha kui kasutan ostlemisel äppi?

Jah, kogute samadel tingimustel nagu plastikkaardi puhul. Äpis olevat AITÄH raha saate kasutada samadel tingimustel nagu tavalise kaardi puhul. Maksmise hetkel valige äpis pakutud makseviiside valikust „MAXIMA raha“ tasumise meetod. Enda  AITÄH raha jääki saate samuti mugavalt jälgida äpi avalehelt.

 

3. Kuidas ma saan isikustada enda äppi?

Selleks, et äpp isikustada tuleb sul enda AITÄH konto autentida ID lahendusega. Selleks logi äpist välja ja logi uuesti sisse Smart-ID või Mobiil-ID-ga. Nüüd on sinu Aitäh konto isikustatud.

 

4. Kuidas ma saan aktiveerida sünnipäevasoodustuse?

Selleks vali äpi menüüst „Rohkem“, seejärel „Sätted“ ning leia loetelust „Reklaampakkumised“. Avades selle sätte saad sa aktiveerida nupukesest sünnipäeva sooduskupongi võimaluse, mis tagab sulle 10% sooduskupongi (kehtib 3 päeva enne, sünnipäeval ja 3 päeva pärast sünnipäeva). Samamoodi saad pakkumise ka eemaldada.

 

5. Kuidas ma saan aktiveerida või eemaldada reklaampakkumiste saamise võimaluse?

Selleks vali äpi menüüst „Rohkem“, seejärel „Sätted“ ning leia loetelust „Reklaampakkumised“. Reklaampakkumised on näiteks meie poolt saadetavad uudiskirjad, kus toome iganädalaselt välja parimad kehtivad pakkumised ning jagame infot käimasolevate kampaaniate kohta. Antud sätte alt saate reklaampakkumiste saamise aktiveerida, aga ka eemaldada igal ajal. Kui aktiveerite pakkumiste saamise, siis palume teil valida ka suhtluskanal, näiteks uudiskirjade saamise jaoks peab teil olema aktiveeritud e-maili kanal.

1. Kuidas saan poes äppi kasutada?

a. Kui sa soovid kasutada rakendust kui ostupulti, siis ava poodi sisenemisel rakendus ja vajuta nupule „Skänni ja Kõnni“. Seejärel kinnita poe asukoht ja asu ostlema.

b. Kui sa soovid kasutada digitaalset Aitäh kaarti, siis tee oma ostud tavapäraselt ning ava rakendus kassas ja skaneeri kassaekraanil olev QR-kood, et enda Aitäh kaart aktiveerida.

 

2. Kuidas saan tooteid lisada ja eemaldada?

Toote lisamiseks vajuta nupule „lisa toode“ ja skaneeri toote EAN kood, mille oma ostukorvi soovid lisada. Kui soovid ostukorvist toodet eemaldada, vajuta nupule „eemalda toode“ ja skaneeri toote kood uuesti. Ostlemise lõpetamiseks vajuta „lõpeta“ ja suundu iseteenindus- või tavakassasse.

 

3. Kus ma saan äpiga skaneerides ostude eest tasuda?

Tasuda on võimalik, kas äpi-, iseteenindus- või tavakassas. Tavakassas tuleb teenindajale öelda, et soovid tasuda rakenduse ostude eest. Iseteeninduskassas skaneeri kassaeraanil olev  QR-kood. Seejärel kuvatakse kogu Sinu ostukorv ekraanil. Järgi ekraanil kuvatud juhiseid ja tasu just nii nagu Sulle on mugav.

1. Kuidas saab Maxima äpiga tasuta autot parkida?

Selleks, et parkimisfunktsiooni kasutada tuleb autonumber lisada äppi ja avada äpis „Skänni ja kõnni“ funktsioon. Autonumbri lisamiseks ava menüüst „Rohkem“, seejärel „Sätted“ ja „Automaatne parkimine“. Antud sätte all saate lisada sõiduki ning sisestada enda autonumbri.


Kui sõiduk on äppi lisatud, siis edaspidi vajutades äpis „Skänni ja Kõnni“, äpp ise leiab õige parkla aadressi ja parkimine toimub automaatselt. Tasuta parkimise ajapiirang on toodud vastava EuroPark´i ala parkimistingimustes.

 

2. Kuidas ma saan aru, et minu auto on parkima pandud?

Kui olete poodi tulles avanud „Skänni ja kõnni“ funktsiooni, siis tuleb ekraanile teavitus, et teie numbrimärgiga auto on pandud parkima.

 

3. Millistes kauplustes saab tasuta äpiga parkida?

Maxima äpikasutajad saavad panna oma sõiduki äpiga tasuta parkima järgmistes kauplustes (ajapiirang parklates on erinev):

  • Maxima XXX, Ehitajate tee 148, Tallinn
  • Maxima XXX, Linnamäe tee 57, Tallinn
  • Maxima XX, Paepargi 57, Tallinn
  • Maxima XX, Smuuli 9, Tallinn
  • Maxima XX, Vilde tee 75/77, Tallinn
  • Maxima XX, Õismäe tee 46, Tallinn
  • Maxima X, Õismäe tee 88, Tallinn
  • Maxima X, Kiili 16, Tallinn

NB! Alusta parkimist kohe oma sõiduki juures olles, enne kauplusesse minekut! Nii oled kindel, et parkimine on alustatud õigeaegselt.

1. Miks lisada pangakaart äppi ja kuidas seda teha?

Kui pangakaart on lisatud äppi, siis saad äpiga ka tasuda ning sul ei ole vaja füüsilist pangakaarti kaasas kanda. Saad kaardi lisada äppi, kui valid menüüst „Rohkem“ ja seejärel „Rahakott“. Seal on sul võimalik lisada äppi nii krediit- kui ka deebetkaart, lisades uue makseviisi.

 

2. Kuidas lisada kinkekaart äppi?

Saad kaardi lisada äppi, kui valid menüüst „Rohkem“ ja seejärel „Rahakott“. Seal on lisaks pangakaardi lisamisele ka võimalus lisada kinkekaart. Lisades skaneeri kinkekaardi triipkood. Nii on sul kinkekaart koguaeg mugavalt kaasas.

 

3. Kas ma võin rakendusele lisada rohkem kui ühe maksekaardi?

Ei, ainult üks pangakaart saab olla äpiga ühendatud.

 

4. Milleks on vaja pangakaardi lisamisel lisada turvakood?

Turvakood on kohustuslik, kui telefonile lisatakse maksekaart. Turvakoodi teadmata ei saa makset kinnitada, see on nagu PIN kood äpiga tasumisel.

 

5. Mida teha, kui olen unustanud turvakoodi või kogemata blokeerinud rakenduse?
Kui olete turvakoodi unustanud, saate kasutada meeldetuletusfunktsiooni „Unustasin turvakoodi", mille leiate turvakoodi sisestamise aknast.

 

6. Miks ma ei saa rakendusele pangakaarti lisada?

a) Teie kaardil pole sisse lülitatud turvalised internetimaksed. Kontrollige, kas Teie lisatud kaardil on sisse lülitatud turvalised internetimaksed või uuendage neid, st lülitage välja ja lülitage uuesti sisse. Seda võite teha internetipangas.

b) Kaardi väljaandja riik ei ole üks kolmest Balti riigist.

c) Kaart ei vasta turvanõuetele.

d) Kaart on aegunud.

 

7. Miks ei saa äpis skaneerida maksekaarti?

Kontrollige, kas Teie kaardinumber on reljeefne (reljeefkirjas trükitud). Kui ei, sisestage kaardi andmed käsitsi.

 

8. Miks ma ei näe pangakaarti, kui olen selle lisanud?

Kui Te lisasite identifitseerimiskaardi, kuid veerus „Rahakott“ ei ole lisatud kaarti näha, on soovitatav väljuda rakendusest „Rohkem > Minu profiil > Login välja“ ning seejärel uuesti siseneda. Kaart peaks olema nähtav.

1. Kuidas saan äpiga tasuda enda ostude eest?

Selleks, et kasutada äppi kui maksevahendit peate eelnevalt lisama enda pangakaardi äppi. Selleks lugege eelnevat peatükki „PANGAKAARDI JA KINKEKAARDI LISAMINE ÄPPI“, kus on juhend, kuidas seda teha.

 

2. Milliste kaupade eest ei saa rakendusega maksta?

Kolmandate isikute teenuste, loteriipiletite, üritusepiletite ja kinkekaartide eest. Üksikasjalik nimekiri on esitatud mobiilrakenduse tingimustes („Rohkem“ -> „Kasutustingimused“ -> „Rakenduse kasutustingimused“).

 

3. Mida teha, kui maksmise ajal äpp näitab teadet „Server ei ole hetkel ligipääsetav“?

On tekkinud süsteemsed häired, mille tõttu rakendus ei saa sobivalt toimida. Sellisel juhul lülitage rakendus täielikult välja, st ärge laske rakendusel töötada taustal ja lülitage rakendus uuesti sisse. Kui olukord kordub, valige teine makseviis ja proovige kasutada rakendust hiljem.

 

4. Miks minu äpp ei toimi pärast ostu tegemist kassas?

  • Kui maksetoiming on lõppenud tuleb kontrollida, kas veerus „Kassa“ on suletud eduka makseoperatsiooni aken;
  • Ekraanil tuleb klõpsata „Tühista" ja kõik funktsioonid hakkavad uuesti sobilikult tööle;
  • Peab ostja rakenduse täiesti välja logima ja uuesti sisse logima. Siis peaksid funktsioonid töötama. Kui ikkagi ei tööta, tuleb probleemist teavitada e-posti teel aadressil klienditugi@maxima.ee

 

5. Mida teha, kui iseteeninduskassas makseviisi valimisel näen punase X-ga läbikriipsutatud valikut „Mobiilne makse“?

Teie mobiilirakenduses pole lisatud maksekaarti ja maksmine rakendusega pole võimalik. Kui tahate maksta rakendusega, siduge sellega oma maksekaart rakenduse veerus „Rahakott“.

 

6. Kui makse sooritamisel rakendusega näidati veateadet, kuidas saan veenduda, et makse on korrektselt sooritatud ning makse ei läinud topelt?

Kui kassas ei trükitud maksetšekki või seda pole näha rakendusest, siis makse pole sooritatud ja raha ei ole kontolt maha arvestatud. Kui raha arvestati maha topelt, pöörduge meie infoliini poole numbril 800 2121 (E-R kl 08.00-17.00 v.a riigipühad) või e-posti teel klienditugi@maxima.ee.

 

7. Ma ei soovi, et minu telefoni ekraan lülituks välja siis, kui toimub maksmine kassas.

Korrigeerige telefoni ekraani sätetes funktsiooni „Automaatse lukustamise“ (Auto-lock) või „Lõppes ekraani aeg“ seadistust.

1. Kuidas ma saan vaadata digitaalseid ostutšekke?

Vali äpi menüüst „Ostud“, seejärel kuvatakse ostude ajalugu.

 

2. Kuidas aktiveerida digitaalsed ostutšekid?

Selleks, et sinu ostutšekid säiliksid sinu Aitäh kontole ja oleksid nähtavad nii äpis kui ka veebikeskkonna iseteeninduses, tuleb digitaalsete tšekkide säilitamise funktsioon aktiveerida. Saate seda teha kui avate äpi menüüst „Rohkem“ seejärel „Sätted“  ja „Digitaalne tšekk“. Seal tuleb aktiveerida digitšeki võimaldamine. Samast kohast on võimalik aktiveerida ka digitšeki saatmine e-mailile.

 

3. Miks on kassatšekil näidatav MAXIMA raha jääk teistsugune kui mobiilirakenduses?

Andmed uuenevad mobiilirakenduses iga 30–35 minuti järel, kontrollige hiljem uuesti.

 

4. Miks ei näidata rakenduses kassatšekki, kui olen ostnud mobiilirakendusega?

Palun kontrollige, kas rakenduses on digitaalsed ostutšekid sisse lülitatud, ainult siis näete ostutšekke.