1. Kas ma saan kasutada äppi kui mul ei ole Aitäh kaarti?
Jah, luues endale Maxima äpi kaudu konto liitute ühtlasi ka meie AITÄH lojaalsusprogrammiga ning saate endale virtuaalse AITÄH kaardi, mis on mugavalt teie äpis. Lähtudes keskkonnasäästlikust mõtteviisist soovitame luua just digitaalse Aitäh kaardi, mis on samasuguste omadustega nagu plastikust AITÄH kaart.
2. Kas ma saan kasutada enda olemasolevat plastik AITÄH kaarti ka äpis?
Jah, saab kasutada. Kui tõmbate endale äpi ja loote konto, siis saate olemasoleva plastikkaardi siduda äpiga. Selleks tuleb äpi konto loomisel skaneerida plastikkaardi triipkood. NB! Äpis saab olla ainult üks AITÄH kaart korraga.
3. Miks minu rakendus ei tööta?
Kontrollige, kas telefonis toimib Wi-Fi või kas mobiilne andmeside on sisse lülitatud. Lisaks kontrollige, kes teie äpp on uuendatud. Kui äpiga seotud mured ei kao, siis andke meile tagasisidet.
4. Kuhu pöörduda, kui vajan abi või minu rakendus ei tööta?
Raputa telefoni ja täida tagasiside vorm. Lisaks saad rakenduse veerus „Rohkem“ valige „Abi ja tagasiside“ ning täitke küsitlusvorm või helistage tasuta infoliinile numbril 800 2121 (töötab E-R 8.00-17.00 v.a riigipühad).
5. Kas Maxima Eesti mobiilirakenduse kasutamine on turvaline?
Jah, MAXIMA mobiilirakenduse kasutamine on turvaline, sest:
- sul on sisselülitamisel võimalus kasutada turvakoodi või sõrmejälge;
- maksekaardi andmed on krüpteeritud.
6. Milleks kasutatakse asukoha tuvastust?
Asukoha tuvastus on vajalik selleks, et Skänni ja Kõnni funktsiooni kasutamisel suudaksime tuvastada, millises poes te äppi kasutate ja automaatselt kaupluse teie äpis ka kinnitada.
7. Milleks kasutatakse kaamera funktsiooni?
Kui rakendusel on lubatud kasutada kaamerat, kuid QR-koodi skaneerimine pole võimalik, kontrollige telefoni ekraani erksuse seadistust ja suurendage seda kuni 100%.
8. Miks mul ei lubata skaneerida QR-koodi või triipkoodi?
· Telefoni sätetes tuleb lubada rakendusel kasutada kaamerat.
· Kui rakendusel on lubatud kasutada kaamerat, kuid QR-koodi skaneerimine pole võimalik, kontrollige telefoni ekraani erksuse seadistust ja suurendage seda kuni 100%.
9. Kuidas lisada äpi turvaliseks avamiseks turvakood?
Kui soovite, siis saate lisada turvakoodi äpi avamisel. Saate koodi lisada või eemaldada kui avate äpi menüüst „Rohkem“ -> „Sätted“ -> „Rakenduse turvakood“ ->„Kasuta rakenduse avamisel“. Teil on võimalik äpi avamisel kasutada ka biomeetria võimalusi, seda saate aktiveerida samast kohast.
10. Mida teha, kui olen unustanud turvakoodi või kogemata blokeerinud rakenduse?
· Kui olete mitu korda järjest sisestanud vale turvakoodi, ei saa liituda rakendusega 10 minuti jooksul. Selle aja möödudes proovige sisestada turvakood uuesti.
· Kui olete turvakoodi unustanud, saate kasutada meeldetuletusfunktsiooni „Unustasin turvakoodi", mille leiate turvakoodi sisestamise aknast.